Hvad ville...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 11 måneder siden #1021952 af
Besvaret af på emne Hvad ville...
jeg har nu haft mit speed master i 5 år og det køre som nyt og har bestemt ikke passet det... men har lige købt et tld 20/40 kanon hjul :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 11 måneder siden #1021941 af
Shimano TLD 15 er hjulet som holder, men kan betales med penge. Vil tro at du efter nytår kan finde det til ca 800-900kr. Dertil Fletline, vælge en god line som ikke forgår hurtigt. Godt bud, Dynacable.<br />
Stangen er mere et spørgsmål om temperament, nogle kan lide halvaktion andre fuld mv. En stang i 20-30lbs klassen klarer øresund fint. <br />
Excalibur´s røst serie er ok og prisbillig. <br />
Kunne også studere brugt markedet, Ron Thompson´s Whaler eller Energizer er gode stænger som sikkert kan købes brugt for 300-400kr.<br />
Jeg ville jo sværge til Penn, men de er ikke inden for det budget du arbejder med.<br />
Findes mange forskellige, tag ud og kig på butikkernes tilbud.<br />
God jagt !<br />
<br />
MVH

• Gæst
  • Gæst
16 år 11 måneder siden #1021940 af
Jimmy > speedmaster der ikke går i stykker(!?) jeg har kørt 2 ihjæl. og kender flere andre der har lagt dem i graven efter kun en eller 2 bule sæsoner. Et hjul i "speedmaser priklasse" holder ikke længe hvis det bliver brugt. Du for ikke et pike sæt der holder for 1000 kr. der skal alene for minimum 300 kr. line på hjulet. Så er du nede på 700. Og det kommer du ikke langt med, med mindre du kun fisker 5-10 gange om året...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 11 måneder siden #1021917 af
prøv at finde eller vent og så havde 1800 kr for så kan du få en edge og et spped master og så er du kanon stillet til atl fiskeri og det sæt går aldrig i stykker

• Gæst
  • Gæst
16 år 11 måneder siden #1021911 af
Hej.<br />
<br />
Jeg har faktisk i Næstved fået 90% i rabat. Jeg skulle godt nok fortælle forhandleren hvor meget rabat jeg ville have, før end han ville fortælle mig prisen på fisketangen. :-)<br />
<br />
God jul & godt nytår.<br />
<br />
<br />
Venlig hilsen BKHansen<br />

• Gæst
  • Gæst
16 år 11 måneder siden #1021910 af
Prøv i Ballerup fiskemagsin , han er altid god for en god handel , Har købt flere stænger hos dem . Har tit fået 20 % rabat .

Tid til at oprette siden: 0.160 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer