Puuha for en dag jeg havde i søndags. Jeg havde lige behov for at hvile mig inden jeg satte mig til tasterne, har næsten renset fisk lige siden
<br />
Det er første gang i mit mangeårige liv som trollingfisker (ca. 6 år), at jeg har returneret til havnen før tid pga. "for mange" fisk. <br />
Jeg lagde ud med 4 stænger, men de blev hurtig reduceret til 2. Der var konstant hug på min. en stang, og gerne 2 af gangen. Dog skal det lige nævnes at et blink skilte sig ud fra de andre, og stod for ca. 90% af fangsterne (også ørreden).<br />
En kort beskrivelse af ruten/turen. Frem og tilbage på 10-meter kurven i akvariet, dybden på på downriggerne var på 30 og 32 fod. Så enkelt kan det gøres!!!<br />
Det blev til 9 hjemtagne torsk, med største på 3kg. (Rart at få fyldt fryseren igen), samt en havørred på 5,5kg. Personlig og bådrekord.<br />
Har genudsat et antal af torsk, havde endnu flere hug hvor fisken selv sprang af. Så alt i alt en herlig lys dag for mig, selvom det godt nok var tåget ind i mellem ude på vandet