-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Igen har j...
Igen har j...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 4 uger siden #1020841
af
Hej Igen<br />
<br />
Jeg ved godt det ikke er så aktuelt lige nu, men agn som apex er gode til at sortere lidt i fangsterne når der er mange hornfisk, jeg har bemærket at de har svært ved at tage en agn der går så vildt i vandet, de prøver men har svært ved at få ordentligt fat.<br />
<br />
Bare et lille tip herfra<br />
<br />
Erik --- Kamara
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 4 uger siden #1020839
af
Jeg har med succes brugt Expert som også er meget lig Apex. Den medfølgende krog er ikke for god men det er den sku heller ikke på en Northern King så den bliver skiftet til at starte med. Jeg købte 8 stk. Expert str. 4,5 for 100 kr på DK-tanken i Næstved. Jeg har desværre ikke set dem i butikken siden. Møghamrende ærgeligt jeg ikke fik raget nogle flere til mig for de går udemærket i vandet og fanger fint. <br />
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 4 uger siden #1020838
af
Hej Poul-Erik<br />
<br />
Jeg osede lidt rundt på nettet og så at ktc i køge solgte 3 sting king (apex kopi)for 99kr og det er jo lidt billigere end tyskland.<br />
<br />
Der er iøvrigt ikke noget i vejen med kopierne af apex jeg synes ikke at jeg kan se at jeg fanger mindre på dem og de går nøjagtigt lige så vildt i vandet.<br />
<br />
god fornøjelse <br />
<br />
Erik -- Kamara
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 4 uger siden #1020832
af
Hej Poul-Erik<br />
4,5 er den mest benyttede 40 kr billigt<br />
Hilsen Bo
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 4 uger siden #1020802
af
Må se mig nødsaget til at spørge lidt mere. Har nu købt en "røvful" blink, og er nu på jagt efter Apex'er. Så til min skræk at de laver de der mislykkede skohorn i flere str. Hvad fisker man med. ? Har fundet en tysk side, hvor de sælges for 39 kr. stk hvilket vist er billigt, ikk'
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 1 måned siden #1020790
af
Hejsa <br />
Giv et ring - jeg kan give dig lidt "lokalstof" så risikoen mindske lidt for at trække en "nul-bon". Og husk at torsk på en blød trollingstang skaber liv i kludene. Nogle gange er den stive at foretrække men...
<br />
Claus - 29230037
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Igen har j...
Tid til at oprette siden: 0.175 sekunder