-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej<br />
...
Hej<br />
...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 2 måneder siden #1019757
af
Hej ja det blev til en af de bedre dage i bugten ! 7 ørreder med hjem den største på 4,8 ellers var de vel i snit 2kg<br />
Mistede 5 stk ved båden.. Men ellers en godt dag
<br />
K&B Johnny
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 2 måneder siden #1019753
af
Det blev til en god dag på bugten,startede på sønarken ved 1otiden fangede ørred på 2,3kg - 2kg, en på 47cm og 2 genudsat fanget på raptor i gul/grønne farver på 1om kurven 15-20 fod nede.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 2 måneder siden #1019752
af
Var en tur på Køge bugt / Stevns og fik 3 små ørreder og mistede 1 på ca 4 kg hent inde ved båden, øv. Fangede også 8 torsk på 1.5 til 2.5 kg samt nogle store hornfisk. Super dag;-)<br />
<br />
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 2 måneder siden #1019751
af
Det var så den dag.<br />
Det startede bare fedt. Jeg sov for længe!! Men hva fa´en det er jo søndag. Så afsted kl ca 6.45. Efter ca 25km. kom jeg i tanke om, at jeg havde lidt tobiser og skalrejer liggende hjemme i fryseren.. DOOOH!!! Det var en om´er..<br />
<br />
Men jeg kom da på vandet. Det blev til en grå knurhane og 2 små torsk. Ikke meget. Jeg prøvede, at lede efter sild ved Veen. Men kunne ikke finde nogle. Så det må vist også være en om´er. Håber på godt vejr næste weekend. Eller måske tirsdag.<br />
<br />
Hilsen Sea Cloud<br />
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 2 måneder siden #1019749
af
Hej<br />
Kørte til Brøndby,klargøring af stænger+båd over til rampe og i med båden over med trailer. ned at starte efter 5 sek stopper motor prøver igen går ud igen,<br />
drejer nøgle ingen reaktion. kontrollere sikringer alt ok henter bilens batteri hjælper stadig ikke,skiller det meste ad men umiddelbart ingen løse forbindelser,så båden blev trukket op igen og hjem. næsten hjemme finder jeg coveret til både ekko og gps glemte dem på båden da jeg kørte hjemmefra, 1stk intakt 1stk mast af bil. så det var en rigtig god søndag.<br />
Kører båden til rep i løbet af ugen, så kan vi jo bare vente på godt vejr bagefter.<br />
Håber i anrde har haft en bedre dag og godt med fisk
<br />
Hilsen Kongen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 2 måneder siden #1019740
af
hej jonas prøv at ringe til trykkerdammen han har måske de har tlf 49214255<br />
Du kan sejle der til 56.00.600N--12.37.000E<br />
k&b
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej<br />
...