Min knægt...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 3 måneder siden #1018335 af
Besvaret af på emne Min knægt...
Hej Flemming<br />
<br />
Hvis du bor tættere på Korsør, hvorfor sætter du så ikke i der, her har du fangstgaranti for "Flade" både ved Pillerne og ved Revet samt ved Agersø.<br />
<br />
mvh<br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
17 år 3 måneder siden #1018314 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Min knægt...
Hej Flemming<br />
<br />
Tag ind til K-T-C i Køge, hvis der er for langt til Hvidovre Sport. De ved også alt om Bugten. <br />
<br />
Skal du ud fra Køge, ville jeg lægge kursen ned mod Sønakken, hvor revet går langt ud og dyppe snøren på skrænterne. Fisk på dybder mellem 5 og 12 meter og med så stor dybdeforskel som muligt. Du kan også prøve ind under Stevns Klint, men Bugten er desværre ikke kendt for at have fangstgaranti på de flade.<br />
<br />
Hvis de flade ikke kan findes, og du gerne vil have lidt aktion, så sæt trolling-grejet og en blå wobler nede over bunden. Så bliver det svært at undgå torsk. Hvis du bare vil have fisk og er ligeglad med arten, så sæt yderligere nogle små blink tæt på overfladen, så nærmer du dig garantien, for det er også svært at undgå horn for tiden.<br />
<br />
Knæk og bræk<br />
Steen

Mere
17 år 3 måneder siden #1018313 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Min knægt...
Hej Flemming<br />
<br />
Tag ind til K-T-C i Køge, hvis der er for langt til Hvidovre Sport. De ved også alt om Bugten. <br />
<br />
Skal du ud fra Køge, ville jeg lægge kursen ned mod Sønakken, hvor revet går langt ud og dyppe snøren på skrænterne. Fisk på dybder mellem 5 og 12 meter og med så stor dybdeforskel som muligt. Du kan også prøve ind under Stevns Klint, men Bugten er desværre ikke kendt for at have fangstgaranti på de flade.<br />
<br />
Hvis de flade ikke kan findes, og du gerne vil have lidt aktion, så sæt trolling-grejet og en blå wobler nede over bunden. Så bliver det svært at undgå torsk. Hvis du bare vil have fisk og er ligeglad med arten, så sæt yderligere nogle små blink tæt på overfladen, så nærmer du dig garantien, for det er også svært at undgå horn for tiden.<br />
<br />
Knæk og bræk<br />
Steen

• Gæst
  • Gæst
17 år 3 måneder siden #1018293 af
Er du vimmer der er langt til hvidovre sport ;-) Er det ikke der inde i nærheden af den der mellem store hovedstad de kalder KBH? haha. Nu bor jeg tættere på korsør end på KBH, men ellers et godt forslag, jeg vil da gå der ind næste gang jeg køre ind af roskildevej. Ellers er det vel noget med lidt børsteorm og lidt skalrejer og måske lidt sildestykker, så kan det vel ikke gå helt galt. Jeg havde tænkt på at sætte en ålruse for at fange nogle krapper, for at prøve at fiske med kødet fra krapper. Er der nogen der har prøvet det? Når man læser i bøgerne er krapperne en vigtig føde for mange af fladfiskene og også andre fisk, så det må da være en lækker bisken.

• Gæst
  • Gæst
17 år 3 måneder siden #1018292 af
Hej Flemming<br />
Kør ned forbi hvidovre sport, de har et kort over køge bugt med steder hvor der er fanget flade før i bugten. De har ogå alt i avn og kan besvare alle dine spørgsmål.

• Gæst
  • Gæst
17 år 3 måneder siden #1018287 af
prøv på køge flak !

Tid til at oprette siden: 0.281 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer