-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
TICA tager...
TICA tager...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 8 måneder siden #1014098
af
Hej Hjemme igen men uden laks havde en god tur der var fuldstændig hav blik det meste af dagen <br />
Det med laks blev ikke til mig men der var svenske både ude meget langt ude ca. 19 mil fra havnen de fik nogle laks over 10 kg på Simris hjemmeside kan i læse hvor kender ikke navnet på fiske pladsen<br />
Så var der manden fra Finland med en laks på 21,950 kg 125 cm TILLYKKE<br />
så ham godt ude mellem 10èn og 52 han lå og sejlet meget i små sik sak bevægelser og enten var han ved at fiske eller også havde han sine fine laks på allerede,(oplyst fra ham) han måtte sejle sin fisk træt efter at han havde fået den op fra bunden hvor den blev ved stille sig den ville ikke ind til båden det tog i alt ca. 2 timer <br />
Der blev også fanget en meget farvet han laks med stor krog og meget slimet på 12 - 14 kg ca. oplyst fra en dansk troller han fortalte at de tog et billede og ud igen, den blev fanget oppe ved Ruski i overfladen <br />
Så lige nu er det uden for nappen man skal sætte sit grej og ud af, hvis vejret tillader dette. Men jeg glæder mig allerede til næste gang:o)<br />
Hilsen Bo TICA<br />
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
17 år 8 måneder siden #1014087
af
ja det ser ud til at der er ved at komme gang i den der over
-
-
-
Gæst
-
17 år 8 måneder siden #1014084
af
JA Tica, 21,95 kg var jo ikke til dig denne gang - men hvad med en opdatering. Jeg fik lige laksefeber...
-
-
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 8 måneder siden #1014068
af
Jeg er landet og det første jeg får øje på her på havnen er en laks på ca 14 kg og den samme båd havde også en ørrede fanget ca 12 mil fra land så det er bare om at komme ud og prøve lykken imorgen så nu er jeg ved at ordne grej drikke lidt øl ski hyggeligt
) Bo Tica
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
TICA tager...
Tid til at oprette siden: 0.167 sekunder