-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
INFORMATIO...
INFORMATIO...
-
-
-
Gæst
-
17 år 9 måneder siden #1013887
af
Husk der er MØN tur d 230607 som familie og fisketur og her tror jeg der er mange som lige skal op og se på den nye halv ø<br />
Så tilmeld jer til denne tur, denne tur er altid en god oplevelse for hele familien og der fanges også en del fisk
)<br />
Dette var bare en lille service info for dem der ikke har været med endnu <br />
PS vi plejer at være rigtig mange både <br />
Bo TICA
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 9 måneder siden #1013776
af
Hej Kenneth! Jeg håber du kan se sarkasmen i mit indlæg! Jeg har aldrig selv fisket ved møn, men håber da at kunne finde en weekend i løbet at sommeren hvor det kan lade sig gøre! Jeg synes det er kanon at folk giver meldinger om de forskellige vandes tilstand, men i dette tilfælde kunne jeg ikke lade være med at komme med en lille kommentar, den lå lige til højrebenet! Knæk og bræk til alle!MVH Frank
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 9 måneder siden #1013755
af
Tak Frank for tilliden, jeg meldte kun det vi så, for at folk ikke kørte forgæves, ved ikke om det kan være noget med strøm forholdene.... men det er da positivt at der var fisk at fange, det kan vi alle kun være glad for.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 9 måneder siden #1013742
af
Ellers godt forsøgt Kenneth! Men du får ikke hele fiskevandet omkring møn for dig selv! Du må finde på en bedre historie for at få laksene for dig selv;-) Knæk & Bræk Franke
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 9 måneder siden #1013724
af
Var på Møn i dag. Perfekt vand og vejr. 4.9kg ørred og lidt torsk.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 9 måneder siden #1013716
af
hej kenneth vi var også der nede i uge 7 og fik mange fine torsk og en ørrede men jeg syntes at vandet har samme farve som sidste år, men ellers en god uge<br />
<br />
Team WiKa
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
INFORMATIO...
Tid til at oprette siden: 0.150 sekunder