-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
I min søg...
I min søg...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 10 måneder siden #1012912
af
Jeg købte for noget tid siden et HumminBird ekkolod fra USA der var ikke dansk målesystem og sprog i.. Fik efterfølgende at vide at det var normalt i Humminbirds produkter når de blev købt fra feks USA
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Henrik Erichsen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
17 år 10 måneder siden #1012631
af Henrik Erichsen
Hvis der er world wide warrenty på produktet, og garantibeviset er udfyldt SKAL garantien dækkes herhjemme uanset hvor produktet så end er købt henne..
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 10 måneder siden #1012630
af
Så vidt vides forhandler Furuno Dk ikke længere Humminbird. Det er overgået til Normark. Jeg tror ikke de vil yde garanti på et produkt købt i udlandet. Det gør de jo heller ikke med Cannon osv som også er deres agentur. Det plejer at være serienummeret hvorpå man kan se om den er solgt i DK eller andetsteds.
Mindre
Mere
-
-
-
-
17 år 10 måneder siden #1012612
af Peter Olsen
Regne stykket er nu godt nok, det bliver godt 3100 kr.<br />
379 $ for apparatet, ca 40 $ i transport (express 3-5 dage) giver 419 $<br />
Dollerkursen er historisk lav pt. 5,75 hvis du brugere creditcard. så før vi skal betale told & moms så er regnestykket 419 * 5,75 = 2409 kr incl. transport. hvis varer ikke bliver snuppet i tolden er det prisen vi skal give, men det er næsten 100% i dag, som bliver taget i tolden, modsat for et par år siden hvor halvdelen gik igennem.. tilde 2409 kr skal der tillægges 25 % moms og 3,7 % straf told. ialt 28,7 % =>691 kr Så skal varen bare tillægges 691+2409 = 3100 kr ;O) ALT INCL.<br />
<br />
Mht. garanti.. ja så har humminbird worldwide garanti, som furuno faktis udfører her i dk uden problemer.. Problemet opstår hvis du køber lowrance & Garmin som fairpoint er distributør for her i DK, de vil ikke overholde den garanti som lowrance udsteder..
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 10 måneder siden #1012611
af
Uden at skulle spille klog, så har jeg flere kammerater der i andet henseende "ikke" har fået lagt et visitkort fra Skat, idet de får skrevet "julegave" ell. "fødselsdagsgave" på fragtpapirene (naturligvis på engelsk. Den er gået hver gang. (hvis det passer!) Men man kunne jo prøve.
)(Til Thor, synes ikke at kunne finde dig på tilmeldingslisten til Trolling Master i år??? hvorfor.!! Det var ellers hyggeligt at drikke en Thor med dig på kajen sidste år.!)
-
Bent Christensen - Team Lyndby
-
-
-
Senior Member
-
Mindre
Mere
-
-
-
-
17 år 10 måneder siden #1012609
af Bent Christensen - Team Lyndby
Har lige modtaget en pakke fra fish307.com. Købte for 143 $ - betalte 43 $ i fragt. Herhjemme betalte jeg 3.7 % i told og 25 % i moms. På trods af det sparede jeg over 600 kr.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
I min søg...
Tid til at oprette siden: 0.210 sekunder