Hej,<br />...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 11 måneder siden #1011906 af
Besvaret af på emne Hej,<br />...
TICA var på vandet igen idag det var bare gude vejr og der var mange på vandet, i dag havde vi også en god tur og jeg havde skiftet minigasten ud med moren men hun kan også det med fiskeriet, der kom 3 torsk og 2 havørrede på dækket ,de blanke røg tilbage på hylden ) for at vokse sig større ( et lånt udtryk ) og et par torsk kom med hjem. <br />
tak for en god dag på vandet sammen med bla. whe worry, zimba 2, Troldanden og alle de andre på vandet ;-)<br />
Hilsen TICA <br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 11 måneder siden #1011901 af
Hej Bo,<br />
<br />
Jeg hilste på jer igår - Tica er jo nem og kende med med tydeligt navn på siden. Jeg har ikke fået navntgivet min båd endnu (kan ikke rigtigt blive enig med mig selv om et passende navn), men jeg sejler i en Ørnvik 635WA med en 150 hk Verado.<br />
Turen gav nogle fine fisk - en del torsk op til knap 5 kg. samt en rigtig flot blankfisk på knap 4 kg.<br />
Jeg fiskede på ydersiden af Lous Flak og fik fisken på en Apex fisket efter en dipsy str. 0.<br />
Med det vejr der er idag er jeg godt misundelige på Jer, men desværre måtte jeg passe familielivet og blive hjemme :-(
Bilag:

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 11 måneder siden #1011893 af
Den nye TICA var ude for første gang og det var en dejlig oplevelse med nyt skiv Casper og jeg var både ude for at prøve den nye båd men også for at fiske lidt så vi tog en tur på lousflak her var der en del småbåde og et par turbåde der søgte torsk og sølvtøj på et tidspunkt kom der et opkald om en småbåd med sølvtøj på 4,? kg flot, senere mødte jeg både ZIMBA II ( Mikkel ) og Kurt Mikkel var lige kommet ud men havde et par Torsk , Kurt havde ikke mindre end 5 havørrede som han havde fanget lige ude for Rungsted havn i et strømskel så han var en glad mand<br />
Vi selv fik en God Torsk på 5,5 kg den fik casper lov til at lege med for den ville absolut ikke som han ville men ind kom den og glad var Casper. Fisk på første tur i den nye båd dejligt håber det tyder godt for båden <br />
Vi tager ud igen imorgen for vejr udsigten lover lidt bedre vejer end i dag <br />
KNÆK og BRÆK fra TICA ;-)<br />

• Gæst
  • Gæst
17 år 11 måneder siden #1011864 af
Hej Igen,<br />
<br />
Tak for svarene. Jeg satser på lidt torsk, men smutter nok også en tur ud i den dybe rende - bare for "kigge" lidt :-)<br />
Nivåbugten er sikkert et godt bud også, men med sex på hjernen følger som regel også lidt kulør på kroppen - og dermed en fredning...<br />
<br />
Lad os se hvad dagen bringer...

• Gæst
  • Gæst
17 år 11 måneder siden #1011862 af
Som Kim (Bamse) skriver - så bør der være fisk i sundet nu. Der er masser af fine store torsk med rogn - (vi var ude i lørdags). Det bedste sted at fange dem er midt på Lous Flak. Da de kommer fra Kattegat, er det altid krabbetorsk - og de fanges bedst på wobler. Husk at jage midt på flakket og ikke på kanterne. <br />
Med hensyn til ørrederne, så er Nivå bugten et godt bud. I det område er der fanget en del havørreder siden midten af oktober. Men hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg, at de kun har SEX i hovedet lige nu. Og derfor kan være svære at få til at bide. Ørrederne er der - men der skal slides for dem. Et godt fif er at bruge blink der ligner en ørred i streg og farver.<br />
Fra tidligerer år er området nede ved vindmøllerne - ud for København det første gode sted i opstarts måneden (december). Jeg har ikke været der i år på grund af vejret. <br />
Hvis jeg var dig ville jeg nok bare være tilfreds med at fange en masse store torsk. <br />
Knæk og bræk <br />
<br />
<br />
<br />

• Gæst
  • Gæst
17 år 11 måneder siden #1011859 af
Hørt noget nej jeg tror ikke der har været så mange ude <br />
med alt det vind og vand vi har fået den sidste måned <br />
men K&B der skal være fisk der ude nu..! :D<br />

Tid til at oprette siden: 0.154 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer