Hej, ville...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
18 år 3 uger siden #1011305 af
Besvaret af på emne Hej, ville...
TAK Allan, det var der geden lå begravet

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
18 år 3 uger siden #1011292 af
Hej Jan er du sikker på at der ikke er dit virus/Firewall program der bloker for dem, jeg ved på min markers computer kunne de heller ikke komme frem, men efter at han så sit virus/firewall pogram efter var der markeret at det skulle blokere for anoncer, så det var blot ar fjerne markeringen og anoncerne kom strks, han bruger Noton internet security...<br />
Mvh Allan

• Gæst
  • Gæst
18 år 3 uger siden #1011291 af
Tak for de gode forslag, det hjalp ikke en s... . Men Claus, det kunne være vi kunne bytte computer, så blev vi begge glade.<br />
<br />
Jeg lever nok videre uden de reklamer, ellers tømmer jeg bare postkassen.<br />
<br />
Mvh Jan<br />

• Gæst
  • Gæst
18 år 3 uger siden #1011263 af
reklamer er ok på en hjemmeside, men i dette tilfælde hvor de er alle er animerede, så tager de en del båndbrede og man skal sidde og vente på at alle er begyndt at blinke, dytte og dreje rundt. Inden man kan få fornøjelse af den ellers glimrende side. Når jeg skal skrive dette indlæg har jeg et lille program der kan lægge flash død og så kan jeg skrive uden at det kommer til at foregå i ryk. Men hvad det går nok enda.

• Gæst
  • Gæst
18 år 3 uger siden #1011260 af
vi kan sagtens fjerne reklamerne, men så må dem der vil have dem væk dække tabet, som er med til at vi har en rigtig god og opdateret hjemmeside, og endtlig ser jeg dem kun de gange jeg har brug for en af dem.det er jo ikke gratis at drive en hjemmeside af denne kaliber.<br />
<br />
mvh per

• Gæst
  • Gæst
18 år 3 uger siden #1011258 af
Hej er der nogen der ved hvordan man slipper for reklamen i højre side, vores hverdag er rigeligt fyldt med reklame, så det kunne være rart med en side uden reklame.<br />
<br />
Mvh.

Tid til at oprette siden: 0.161 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer