hej alle.<...

• peter michael ibsen
  • peter michael ibsen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 5 måneder siden #1008965 af peter michael ibsen
Besvaret af peter michael ibsen på emne hej alle.<...
Godt initiativ - vi glemmer jo nok en gang imellem at 95-98% af de havørreder vi fanger stammer fra å- og mundingsudsætninger, så der er ikke andet for endat komme til lommerne, hvis vi stadig skal have oplevelsen af en god havørred for enden af linien.<br>
Hilsen<br>
Peter<br>
Team Nauta

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
18 år 5 måneder siden #1168159 af
hej alle.<... blev oprettet af
hej alle.<br>
<br>
ja så har vi overstået div. arrementer i klubben og vi må desværre konstatere at 24 timers klubmesterskab i trolling desværre ikke kaste et over dåd af blankfisk af sig, men det kan du/i hjælpe til med i fremtiden ved at bidrage stort som småt, medlem eller ikke medlem, firma eller privat, på ssk ørred fond. reg. 5361 konto 0316000 jo flere penge vi for ind jo flere steder kan vi hjælpe, 1 stk. ørred koster ca. 3 kr og jeg ved på forhånd at der bliver brug for midlerne de forskellige steder som vi ønsker at støtte, og da forhånds efterspørgelsen er blevet større end den har været i 2006 kan klubbens buget ikke bære hele burden alene, så derfor appelere jeg til at i tænker på hvor fisken kommer fra når i har haft en god dag det ene eller andet sted på sjælland.<br>
<br>
jeg håber at mange vil støtte op om dette "lille" projekt som jeg har sat i søen<br>
<br>
jeg kan oplyse at der pt. er sat 2200 kr ind siden generalforsamlingen.<br>
<br>
mvh per lassen
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.155 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer