Nyt navn. ...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
18 år 5 måneder siden #1008751 af
Besvaret af på emne Nyt navn. ...
TICA siger også tak for en god og hyggelig weekend det lykkedes mig at sejle hele 2 dage fri af både laks og ørrede men trods det så var det en rigtig hyggelig weekend og tillykke til dig sten med din fine laks , så nu er endnu en Trolling fisker født velkommen i den afd af fiskeriet.<br>
<br>
Og Kiwi gjorde det bare så godt med hele 3 laks / ørreder søndag og alle i den gode vægt klasse ca. 7 kg <br>
<br>
Thor og jeg måtte bare se på ;o) og fik sol på maven <br>
<br>
Og kenneth & Junior gjorde som de plejer fiske en dag og laks i båden, Hvordan gør de &#61514;<br>
<br>
KNÆK & BRÆK TICA <br>
Ses på møn <br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
18 år 5 måneder siden #1008741 af
Besvaret af på emne Nyt navn. ...
Hej fra Sønderjylland. Team Kiwi siger også tak for en dejlig weekend sammen i Simris. <br>
<br>
Mvh <br>
Kim
Bilag:

• Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
  • Thor Ankerstjerne           www.teamthor.dk's profilbillede Emne forfatter
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
18 år 5 måneder siden #1168113 af Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
Nyt navn. ... blev oprettet af Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
Nyt navn. Nu må vi prøve at finde et nyt navn i stedet for Tudefjæs, sjældent har jeg set en mand så glad for at fange en laks, tak til alle for det gode selskab på vandet og ved grillen. Mvh THOR
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.145 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer