-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hejsa...<b...
Hejsa...<b...
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
18 år 5 måneder siden #1008727
af Steen Højager
Tjah... Personligt ville jeg nok foretrække at gå mod Odden istedet. Har prøvet den nævnte sejlrende en del gange, men det er max blevet til en 10 stk.<br>
Har dog også prøvet kanterne i renden ind mod Fr.Værk en del gange og mod lidt større held. De flade vi har fået har dog altid været meget fede og flotte.<br>
Pas på fjæsinger. De stikker aht.......<br>
Knæk og bræk<br>
Steen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 5 måneder siden #1008726
af
Jeg har ingen pos. men hvis du tager ud og lægger dig i sejlrenden hvor færgen sejler fra Rørvig-Hundested burde der være gode chancer for flade... Ja jeg har fisket en del deroppe for år tilbage, er senere begyndt at sætte båd i i Havnsø. Var bla. deroppe igår og fange lidt.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 5 måneder siden #1008723
af
Det lyder da fornuftigt.... har du mulighed for at daske op med nogle positioner.... mere så vi ikke misforstår hinanden.... fisker du tit der selv???<br>
<br>
Mvh Martin
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 5 måneder siden #1008722
af
Hvis du skal fiske flade skal det være oppe omkring Rørvig, der plejer at være temmelig godt i sejlrenden...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 5 måneder siden #1168106
af
Hejsa...<br>
<br>
Jeg skal på en mindre ferie oppe ved nykøbing sjælland i uge 27.... jeg regner med at sejle derop (sejler fra brøndby havn)og så ligger vi båden i nykøbing sjælland havn....<br>
<br>
Men planen er selvfølgelig at båden også skal bruges til noget fornuftigt.... så hva findes der af gode ørred positioner deromkring???<br>
<br>
Jeg vil egentlig også gerne høre om lidt fladfiske-positioner, da dette os kunne være en mulighed....<br>
<br>
på forhånd tak...<br>
og bæk og knajk til alle.... <br>
<br>
Mvh Martin<br>
Team SR-Fishing
-
Forum
-
Hovedforum
-