-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Køge bugt...
Køge bugt...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 6 måneder siden #1008114
af
Hej.. En 8-10m vand, rundt omkring i Køgebugt. Så betyder det ikke så meget hvor du sætter i, K&B.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 6 måneder siden #1008113
af
Tak for svaret...jeg kommer fra nordsjælland og vi havde tænkt os at vi skulle ud ved solopgang, men hvor er der bedst at fiske...?
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 6 måneder siden #1008112
af
Det er nok lettest at sætte båden i vandet i Køge Havn, hvor du kan betale for en dag i Havne kiosken / Havne kontoret ring evt. til havnfogden. Du kan også vælge Brøndby Havn indenfor Havne kontorets kontortid hvilkede ikke giver så megen fisketid sidst kan du isætte i Dragør Havn ved fortet, men du skal først hen til Havn kontoret og trække et bomkort og fylde penge på kortet, men så er der frit brug af slæbestedet. Jeg sejler fra Kastrup Havn hvor de har samme bomkort system som i Dragør der er dog ca. 10 minutters længere sejltur men et bedre slæbested. Som du kan se er der flere mulighed alt efter hvor i landet du kommer fra og hvilken del af bugten som du ønsker at udforske.<br>
<br>
Knæk og Bræk !
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 6 måneder siden #1167951
af
Køge bugt....<br>
Jeg har aldrig været i køge bugt...Ville tage derned onsdag..Så jeg ville høre om der var nogle der kunne hjælpe lidt.<br>
Hvor er det bedst at fiske og hvor skal jeg sætte min båd i?<br>
<br>
MVh Anders
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Køge bugt...