Hej.Alle s...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
18 år 6 måneder siden #1008091 af
Besvaret af på emne Hej.Alle s...
Lige et billede<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
18 år 6 måneder siden #1008090 af
Hej alle.<br>
Ja for mit vedkommende, blev det også til Møn i denne uge. Vejret kunne jo ikke være bedre og det passede fint med vagtplanen. <br>
Jeg ankom til Klintholm kl o.15 torsdag nat, (jeg skulle lige have fri)en kollega kom lige efter. (han skulle lige passe børn)<br>
Vi glædede os til, at komme på vandet, og det skulle lige fejres da det var vores første tur sammen. Det blev til måske en, eller to guldbajere for meget, så planen med, at stå op kl 5.00 holdt ikke helt. I stedet sejlede vi ud af havnen omkring kl. 8.15.<br>
Vi prøvede fra Bjælkes flak og østover. Det blev til en Havørred på 5,2kg til min makker, og en havørred på lige knap 9kg til mig. Min første trolling havørred, som gav en fantastisk fight. Den var HELT ude ad vandet 3-4 gange. KANON. En FANTASTISK dag.<br>
Fredag var jeg selv i båden og det blev til en nul dag. Men vejret kunne man ikke klage over.<br>
Lørdag var min plan, at vende næsen hjemad omkring middag. Men en Laks blev lidt intereseret i en sideplaner, med lille Kusamo og "tigerfarvet" blink.<br>
Først troede jeg, at det var en fejlkroget horn, som der skulle slæbes ind. Men cirka halvvejs, skete der en eksplosion i overfladen, og så gik det stærkt den anden vej!!!! Det resterende grej blev bjerget, og fighten kunne begynde. Og det var SJOVT! På vej ind, svømmede den pludselig mod mig, så der skulle godt nok hales hurtigt. Den var flere gange under båden, og det lykkedes mig endda, at afmontere sideplaneren under fighten da fisken gemte sig under båden. Efter cirka en halv time lykkedes det mig, at nette laksen. Og jeg tror, at de nærmeste både kunne høre jubelråbet! 105 cm og 10,5kg.<br>
Hjemturen blev lige udsat nogle timer. Og jeg mærkede ét kanonhug mere denne dag, men desværre sprang linen??? Meget surt, og hjulet var ikke bremset hårdt og næsten ny line :-( <br>
Alt dette skete syd for Bjælkes flak, der var minimalt med horn og ingen torsk på krogen. <br>
En ENDNU MERE FANTASTISK DAG!<br>
<br>
Hilsen "Sea Cloud"<br>

• Gæst
  • Gæst
18 år 6 måneder siden #1008071 af
Hej.Så er jeg på igen<br>
Der blev fange ca.5 til 10stk Laks<br>
og Ca.5 Havørreder.<br>
Tak for denne gang,og tak til dem <br>
jeg mødes med på møn.Jeg ligger her <br>
nogle tal til dem som vil prøve<br>
54.55.288.N 12.34.237.ø. <br>
og er komme til køge igen<br>
<br>
Mvh.Yrsa d2

• Gæst
  • Gæst
18 år 6 måneder siden #1008066 af
Tak til Yrsa d.2 for en dejlig dag på vandet ved Møn i hans båd, desværre blev det ikke til blanke i båden denne dag,men nogle horn og en enkelt lille torsk blev til.

• Gæst
  • Gæst
18 år 6 måneder siden #1008057 af
Hvor langt fra land fisker i.?

• Gæst
  • Gæst
18 år 6 måneder siden #1008055 af
Jeg var også på Møn i dag og jeg havde jo drømt om at fange min første laks.. Men det skulle åbentbart ikke være i dag.. Måske jeg også skulle have rådført mig med Michael /Yrsa d2, så kunne jeg måske også havde været kommet hjem med en laks i dag !!..

Tid til at oprette siden: 0.181 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer