Da der var...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
18 år 6 måneder siden #1007923 af
Besvaret af på emne Da der var...
Hej.Ebbe<br>
Tillykke med den fine laks du fik<br>
Håbber at vi snart se der ned igen<br>
<br>
Mvh.Yrsa d2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
18 år 6 måneder siden #1007917 af
Tillykke.. Du blirjo næsten nød til at dele med Per;-)

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
18 år 6 måneder siden #1007914 af
Godt gået Christoff, det må være noget med DEN GAMLE MAND OG HAVET. Og tillykke<br>
til Michael. Hilsen Kim

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
18 år 6 måneder siden #1167897 af
Da der var... blev oprettet af
Da der var dlevet varslet godt vejr idag og båden ikke havde været i vandet siden Bornholm,så skulle det være nu. ( Per West havde endelig nosset sig færdig med min motor )Vits.<br>
Så jeg havde inviteret min kammerat Michael med , han havde kun fanget et par hornfisk i sit liv, så jeg havde lovet han noget der ville rykke.<br>
Afgang Skælskør kl 0400 båden i vandet og grejet sat kl 645. Og da jeg er en mand af ord fik vi efter en 1/2 time et kanonhug på downriggeren i 25 fod og 700 fod blev flået af hjulet. Vi kølede det af med ca 10 spande vand. Alt blev rydet og Michael begyndet en 20 min fight med flere udløb og spring.Til sidst kunne jeg lande en flot laks på 110 cm og en vægt på 12 kg. Et stort tillykke til Michael for et flot stykke arbejde, han har sagt at jeg gerne må ringe en anden gang
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer