-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej.<br>
2...
Hej.<br>
2...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 6 måneder siden #1007842
af
Hej Claus! Der er ikke så meget hokus pokus over det. Ca. 2-3 mil fra Klintholm ved Bjelkes flak. Fisk i den dybe rende, syd for. Ca. 20-30 m vand. Fiskene hugger gerne nær overfladen, selvom der også sidste år blev taget en del fisk forholdsvis dybt... Har ikke selv været ude i år, men dette var medicinen sidste år. Knæk og Bræk! Er på Kanal 72 ved Møn, onsdag torsdag fredag.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 6 måneder siden #1007838
af
Vi er 2 nybegyndere og båden er snart gjort fiskeklar. ( trollingbar på Ørevik 540DC. og kunne godt tænke os vide hvor omkring Møn i fanger disse flotte fisk.<br>
Knæk og bræk, team West
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 6 måneder siden #1007833
af
Jeg har været ude, tir,ons, fre,og i dag lør, men det var yrsaD2 der snuppede laksen i dag, jeg fik et par pæne torsk 3-4 kg. men dem er der til gendgæld nok af, der skal bare fiskes dybt.<br>
men knæk og bræk herfra, skal til konfimation i morgen øv, lover ellers godt vejr.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 6 måneder siden #1007816
af
Hej Jesper, Tillykke med de flotte fisk! Var det på to dages fiskeri, eller var du flere dage ude? Har du hørt mere fra området i den forgangne uge? Tager selv derned og fisker onsdag, torsdag og fredag (muligvis også tirsdag eftermiddag hvis tiden/vejret tillader det;-)<br>
Skal nok give en melding.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 6 måneder siden #1167882
af
Hej.<br>
2 laks fra Møn denne uge.<br>