Hej.<br> 2...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
18 år 6 måneder siden #1007842 af
Besvaret af på emne Hej.<br> 2...
Hej Claus! Der er ikke så meget hokus pokus over det. Ca. 2-3 mil fra Klintholm ved Bjelkes flak. Fisk i den dybe rende, syd for. Ca. 20-30 m vand. Fiskene hugger gerne nær overfladen, selvom der også sidste år blev taget en del fisk forholdsvis dybt... Har ikke selv været ude i år, men dette var medicinen sidste år. Knæk og Bræk! Er på Kanal 72 ved Møn, onsdag torsdag fredag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
18 år 6 måneder siden #1007838 af
Vi er 2 nybegyndere og båden er snart gjort fiskeklar. ( trollingbar på Ørevik 540DC. og kunne godt tænke os vide hvor omkring Møn i fanger disse flotte fisk.<br>
Knæk og bræk, team West
Bilag:

• Gæst
  • Gæst
18 år 6 måneder siden #1007833 af
Jeg har været ude, tir,ons, fre,og i dag lør, men det var yrsaD2 der snuppede laksen i dag, jeg fik et par pæne torsk 3-4 kg. men dem er der til gendgæld nok af, der skal bare fiskes dybt.<br>
men knæk og bræk herfra, skal til konfimation i morgen øv, lover ellers godt vejr.

• Gæst
  • Gæst
18 år 6 måneder siden #1007816 af
Hej Jesper, Tillykke med de flotte fisk! Var det på to dages fiskeri, eller var du flere dage ude? Har du hørt mere fra området i den forgangne uge? Tager selv derned og fisker onsdag, torsdag og fredag (muligvis også tirsdag eftermiddag hvis tiden/vejret tillader det;-)<br>
Skal nok give en melding.

• Gæst
  • Gæst
18 år 6 måneder siden #1167882 af
Hej.<br> 2... blev oprettet af
Hej.<br>
2 laks fra Møn denne uge.<br>
tirsdag en på 12.5 kg<br>
fredag en på 10 kg.<br>
Jeg fiskede ude på 100 fod, de begge blev taget med kusamo og side planer<br>
på grizzly spoon.<br>

Tid til at oprette siden: 0.193 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer