-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Efter at h...
Efter at h...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 6 måneder siden #1007876
af
Stadig gang i ørrederne, og de første hornfisk er også kommet, jeg fik disse 3 samt 2 hornfisk i bunden af roskilde fjord..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 6 måneder siden #1007705
af
Jeg måtte lige ud og se om der stadig var nogle hug villige ørreder jeg fik 3 på 3 timer den ene var dog kun 38 cm så den fik sin frihed igen. Den største havede en ålekvab i gabet på 5-6 cm( se billed)
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 6 måneder siden #1007676
af
Jeg har nok prøvet Isefjorden en tyve gange, og har kun fået en undermåler og en helvedes masse hornfisk. <br>
Jeg synes bare de gange jeg har været nede i Gershøj havn og kigge på slæbestedet, ser det bare ikke ud som om at der meget plads, men kan du lægge i, så kan jeg jo også. Men jeg må se om jeg ikke kan komme et smut på fjorden, men lige i øjeblikket er det nok Simrishamn der trækker mest, var derovre to dage i påsken, men fik ikke noget.<br>
Men jeg er da lidt imponeret over dine fangster herude, jeg synes at kunne huske at du også fik en pæn ørred sidste år.<br>
Men det trækker da lidt i en, når nu jeg sidder her i sofaen og kigger ud over en spejlblank fjord.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 6 måneder siden #1007675
af
Hvis du bor her i byen så er det da bare med at komme ud og afsted,,,Jeg tror som ikke at roskilde fjorden er svære at få fisk fra end f,eks Isefjorden, men jeg skal da prøve at ligge mærke til om jeg ser en 535 fc så må vi få udvekslet lidt erfaringer, jeg er ikke ret kendt i Isefjorden kun været derovre 3-4 gange med båden.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 6 måneder siden #1007663
af
Nej ikke endnu, men ville gerne prøve, jeg har ikke haft tid. Jeg bor i Gershøj, jeg flyttede hertil for lidt under et år siden, jeg tror jeg så dig køre forbi i påsken. Jeg tror du har en ryds 485 cbf. med en 50 hk. suzuki 4-takter og en grøn firhjulstrækker. Jeg har selv en ryds 535 fc, med en 50 Johnson 4-takter. Men jeg ville blive glad for lidt guldkorn omkring fiskeriet omkring Gershøj, For jeg har på fornemmelsen at fjorden er en svær nød at knække.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 6 måneder siden #1007662
af
så det er jo tæt på Gershøj, Fisker du fra Gershøj "Thomas".<br>
-