-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
MØN LAKS....
MØN LAKS....
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 7 måneder siden #1007479
af
Hej med jer.. Jeg har været i Klintholm siden tirsdag aften.. Det var kun vejr til at sejle onsdag..
Der kom "kun" torsk i båden, men der var tegn på liv på loddet.. En del stimer..<br>
Nu er det blevet godt vejr, og jeg er "heldigvis" på vej til bryllup.. Men det kan være, at vi ses i morgen.. Båden fik lov til, at blive i Klintholm..<br>
<br>
Der er taget et par laks der, indenfor de sidste 14 dage.. Så KNÆK OG BRÆK til alle dem, som ikke skal til bryllup....
<br>
<br>
Hilsen "Sea Cloud"
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 7 måneder siden #1007367
af
Vi er 2 fra FTK/JSK, der kommer til Klintholm påskelørdag for at prøve lykken. Vi har lejet et sommerhus i Råbylille. Vi har ikke prøvet Møn før, så vi kender ikke farvandet, så man kan sige vi starter fra en ende. Vi bliver der 1 uge og tager måske også til Købe Bugt en tur afhængig af vejret. Vi sejler i en Campion542. Knæk og bræk til jer. Vi ses sikkert på havnen. VH Peter og Otto.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 7 måneder siden #1007219
af
Hej<br>
Jeg ved godt at laksen ikke er kommet endnu, men lige pludselig så er året gået og man nåede ikke lige det man ville.<br>
Så jeg prøver at være lidt foran i år.<br>
Vi tales ved
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 7 måneder siden #1007206
af
Du er velkommen til at skrive eller ringe til mig så hjælper jeg gerne med en tur.Du kan gå en her
moentrolling.dk/ der stå mit nummer og mail.MVH Bjørn. ps de er ikke kommet endnu.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 7 måneder siden #1007202
af
Hejsa - Hvis i mener at i kunne klare at der var en eller to Sønderjyder med hører vi gerne fra jer -Vi er jo lidt "mindre bemidlet" hvad laks og større ørreder angår her nede.<br>
Skriv venligst direkte på mail.<br>
<br>
Mvh. John(Tight Lines)
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 7 måneder siden #1007200
af