Så er ise...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
18 år 7 måneder siden #1007215 af
Besvaret af på emne Så er ise...
Tre af vores søns kammerater kystfiskede søndag ved Vellerup Vig og fik i alt 15 havørreder fra målet og op til godt to kilo. Så nu er de her snart også på det lidt dybere vand.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
18 år 7 måneder siden #1007196 af
Jeg tror også vandet stadigvæk er lige koldt nok. Ang. broen i Ejby havn skulle der snart komme en ny og endnu bedre bro op, det lyder jo ikke så dårligt..

• Gæst
  • Gæst
18 år 7 måneder siden #1007191 af
Hej ...Jeg har været en tur på Roskilde fjord og der skete heller intet på 3 timers effektivt fiskeri vandet er jo også kun 2½-3 grader i overfladen og jeg mindes sidste år der skete heller intet før vi nåede de 7-9 grader...Men det var dejligt ..Men det var dejligt at blive luftet igen....

• Gæst
  • Gæst
18 år 7 måneder siden #1007190 af
Jeg var også lige en tur på fjorden idag, for at tjekke om det hele virkede efter køb af ny båd. Grejet virkede, men det gjorde fiskeriet ikke.<br>
Ejby havn er blevet meget svær at søsætte både i, efter den lille anløbsbro er væk, det ser ud som om den er taget af isen. Jeg havde ihvertfald lidt besvær ved det.

• Gæst
  • Gæst
18 år 7 måneder siden #1007179 af
Det blev en dag hvor ørredene i fjord ikke var til at få i tale, prøvede ellers mange steder bla. vigen v. ishuset, bramsnæs vig, vellerup vig, osv, men uden fisk, håber i kommer ud i næste weekend, og høre om havde mere hel end mig... En lille tanke kunne være om nogen af SSK´s penge til udsætning af ørred kunne komme Isefjorden tilgode???

• Gæst
  • Gæst
18 år 7 måneder siden #1007153 af
Jeg venter også i spænding på din tilbagemelding, da jeg også forventer at prøve i næste weekend. knæk og bræk.

Tid til at oprette siden: 0.208 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer