-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Årskontin...
Årskontin...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 8 måneder siden #1006778
af
Hej Jacob<br>
Send mig en mail med dit medlemsnummer så ser vi på det, men hvis det fremgår af din bank at du har betalt girokortet her du ikke et problem<br>
mvh<br>
Tom<br>
kasserer
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Jakob Larsen
-
-
-
Premium Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
18 år 8 måneder siden #1006777
af Jakob Larsen
Øehh, jeg kan se på min netbank, at jeg har betalt - rettidigt - på det nr., som Mogens anfører. Jeg er da ret sikker på, at det er det nr., der stod på girokortet fra december. Det fremgår iøvrigt af min netbank, at pengene er overført til SSK uden problemer. Kære Kasserer, har jeg et problem?<br>
<br>
Jakob
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 8 måneder siden #1006776
af
Hej igen Tom!<br>
Fornuftig løsning.Pengene incl."Gebyr" er på vej direkte til kontoen med ønskede info.<br>
Mvh Henrik
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 8 måneder siden #1006774
af
Hej igen<br>
Jeg har ikke skrevet et gironummer fordi vi har ikke nogen girokonto længere, den blev slettet i maj md. sidste år. - det nytter derfor ikke noget at forsøge at betale med det nummer Mogens har opgivet, det vil blive afvist i netbanken idet der ikke er et bankregistreringsnummer med.<br>
Naturligvis kan man, som Claus foreslår betale med det girokort man modtog i december md. hvis man ellers retter beløbet til kr. 550,00.<br>
Hvis der skal betales direkte til bankkontoen skal man huske at opgive sit navn og tidligere medlemsnummer - registeringsnummer er 5361 og kontonummer 0311874.<br>
Håber det er fyldestgørende.<br>
mvh<br>
Tom<br>
kasserer
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 8 måneder siden #1006769
af
Det må da være muligt at bruge sit girokort nu - bare man hæver beløbet til 550,00 kroner. Altså incl. Indmeldelsesgebyr! ????
-
-
-
Gæst
-
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK