-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
"Shark" do...
"Shark" do...
-
Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
-
-
-
Elite Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
18 år 8 måneder siden #1006728
af Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
Hej Jan, det er ikke godt. Men der er jo også uge 14, der må være transportmulighed der, vi er flere der skal fiske i 2 uger. Mvh THOR
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 8 måneder siden #1006726
af
NY (sørgelig) meddelse.<br>
Ang. Shark lodderne så ER de forsinket og bliver FØRST toldfrigivet d 28/3 i Göteborg.<br>
Så dem fra klubben der SKULLE have haft dem med til Bornholm,må DESVÆRRE have tålmodighed.<br>
<br>
Alternativ til dem der er "helt vilde" og HAR bestilt, ER : De kan e.v.t LÅNE et af Per Lassen 1-2 dage derovre,da han får mine egen lodder med.<br>
Det er det bedste jeg kan gøre.<br>
<br>
Per´s mail : Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
<br>
Håber det går og i er forstående.Knæk og bræk derovre.<br>
<br>
Fiske hilsen Jan Svenstrup
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 8 måneder siden #1188497
af
"Shark" downrigger lodder nyt.<br>
<br>
En lille hurtig melding ang. dem fra klubben der HAR bestilt "Shark" downrigger lodder OG VIL have dem med til klub turen i uge 13 på Bornholm.<br>
<br>
De ankommer til Göteborg d. 15-3 og SKAL ligge 2 dage til fortoldning til Fredag d. 17-3.<br>
De er altså om alt går vel,i DK ell Simris i løbet af weekenden.<br>
<br>
Hvis nogle ønsker det,og måske det smarteste/letteste SÅ KAN Per "Grissling" Lassen have dem med over på Born-Ø for DEM som øsnker det. Han bor "næsten" i min baghave...<br>
<br>
Send en mail til mig på :<br>
<br>
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
<br>
HVIS i ønsker Per skal tage dem med over.(Læs har til tro til Per....og hans bil.Smil)<br>
<br>
Friske fiske hilsner Jan Svenstrup
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
"Shark" do...
Tid til at oprette siden: 0.181 sekunder