Hold da k?...

• Dennis Kistrup
  • Dennis Kistrup's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 11 måneder siden #1005046 af Dennis Kistrup
Besvaret af Dennis Kistrup på emne Hold da k?...
Nu ikke drille sten. Jeg vil give Sten ret i at det er ikke iorden at (låne) håndtaget uden at sætte det tilbage igen, det koster tros alt 350 kroner sådan en lille jern dims.... Husk at ligge det ind i bilen Sten .. Bare en lille ting vi andre gør :oD

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
18 år 11 måneder siden #1005045 af
Besvaret af på emne Hold da k?...
Steen bliver hurtigt sur.

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
18 år 11 måneder siden #1188119 af
Hold da k?... blev oprettet af
Hold da kæft hvor kan man blive skuffet over sine medmennesker.Efter en dejlig dag på øresund fra rungsted,kommer vi trætte hjem i havn,så langt så godt,men finder at der er nogen der har "lånt" håndtaget til mit spil.Det er sgu ikke ok,vi måtte køre båden op med en skiftenøgle,tak til niels feelgood,for hjælpen det nåede jeg vist ikke og få sagt,da jeg mildest talt fik et raserianfald over at nogen kan finde på det.Det kan fandeme ikke være rigtigt at alt skal boltes fast for man har det i fred.<br>
En meget skuffet hilsen fra smølfen

Tid til at oprette siden: 0.150 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer