-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
treailer j...
treailer j...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
19 år 1 uge siden #1004902
af
Undskyld navneforvirringen.Preben.Jeg har jo kigget alle link igennem derfor ved at du har en humbauer-trailer.hilsen Bo.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 1
-
-
19 år 1 uge siden #1004901
af Peter Nielsen
hej preben jeg har haft samme problem med min båd ring til mig jeg har en god løsning tlf 22601836
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 1
-
-
19 år 1 uge siden #1004900
af Peter Nielsen
hej preben jeg har haft samme problem med min båd ring til mig jeg har en god løsning tlf 22601836
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
19 år 1 uge siden #1004899
af
Hej Peter.Jeg har kigget lidt efter humbauer på nettet.Det ser ud til at der ikke er nogen sideruller monteret på trailerne.Det er nødvendigt,fordi den simpelthen glider sidelæns på kølrullerne.Jeg er naturligvis ikke klar over hvad du har monteret,men det er et hyppigt problem at båden glider sidelæns.De fleste trailere er monteret med op til 16 styreruller bagerst+ 8 forrest,det er simpelthen for at styre båden.Kølrullerne er kun til for at bære båden.Du bliver nok nødt til at eftermontere nogle ruller,så båden kan holde balancen.Hilsen Bo.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
19 år 1 uge siden #1188085
af
treailer justering er der nogen der har en god ide min båd bliver skubbet ud til den ene side når den kommer halvt op på trealieren eller er der nogen der kender et sted helst i nordsjæland som har styr på det for så må det jo blive til at jeg må få nogen til at justere den for mig på forhånd tak''<br>
<br>
Preben Haubye
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
treailer j...
Tid til at oprette siden: 0.186 sekunder