-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
hej er der...
hej er der...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
19 år 4 uger siden #1004697
af
Hej og tak for henvisningerne,det blev skovshoved havn, 0g 3 torsk op til 5 kg,alle andre havne er husket til næste gang.<br>
Mvh<br>
Torben
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
19 år 4 uger siden #1004695
af
prøv hundige havn der kan man hente nøglen i kiosken dagen før ca. 90.-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
19 år 1 måned siden #1004689
af
Eet problem med bugten.... man skal næsten have een nøgle for at komme på vandet! Det er måden de håndterer ramper på - dernede!<br>
Jeg tror ikke Køge sælger dagkort mere, sidste gang jeg prøvede fik jeg en nøgle fra kiosken kl 900;-(.<br>
Så prøvede jeg Brøndby (PÅ HVERDAG), her kunne jeg komme i kl 800 - MEN skulle være tilbage inden kl 1700.<br>
Alt i alt een meget stor planlægning inden turen, hvilket gør at jeg hver januar kører til Køge og henter "min" nøgle - på trods af at jeg i gennemsnit bruger den 5 gange om året!<br>
HVIS bare vi kunne få magnet kort, som feks i Dragør, Kastrup - med mindre at havnene ville tage chancen og køre det hele som Simris og Rungsted...?<br>
Bare en ide. Håber i får en god tur (hvis ikke lørdag, så een dag med bedre vejr).
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
19 år 1 måned siden #1004684
af Steen Højager
Hej Torben<br>
<br>
Brøndby og Køge Havne er de bedste bud, tror jeg. Begge steder kan du købe dagkort, men det skal også være i havnekontorets åbningstid begge steder.<br>
Tlf. nr. findes på havnesiden. Ramperne er fine i begge havne.<br>
<br>
Brøndby er bedst til pladserne ved Aflandshage og Tudemarie mv, og Køge er bedst til pladserne ved Juels Grund og Sønakken. <br>
Skal du til Stevns eller Bøgeskoven er der ikke meget forskel. Der er ca. 14 mil fra Brøndby til Bøgeskoven.<br>
<br>
Når du kommer fra Hundested, ville jeg vælge Brøndby.<br>
<br>
Knæk & bræk<br>
Steen
-
-
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
19 år 1 måned siden #1004681
af
hej,vi kommer fra hundested.<br>
er der en havn hvor man evt. kan købe dagkort til,så man ikke skal sejle for lang inden man er i bugten.<br>
Mvh<br>
Torben
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
hej er der...
Tid til at oprette siden: 0.161 sekunder