-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej fiskev...
Hej fiskev...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
19 år 2 måneder siden #1004267
af
prøv at skær en cm. Af sildestrimlen nede i enden af strimlen så der sidder en cm. kød tilbage så det ligner en jighale så roter stykket ikke men går som en tobis der vrigger helt vildt med halen, i kombination med lav fart og frigear ind imellem....Det sparker r..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
19 år 2 måneder siden #1004266
af
Tak for tippet, det har jeg aldrig prøvet. Mine observationer er blandt andet også at de ofte hugger i samme sejlretning, uagtet een stor indsat for at tilpasse til samme fart gennem vandet...!<br>
Med denne periode med hårde vesten og NV vinde - er der stadig gode muligheder de næste par uger..!
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
19 år 2 måneder siden #1004257
af
Vi var på vandet ved 12 tiden og sluttede kl 19. Fiskede nord for nv. revet, det gav 57 af de stribet, alle mellem 400-1000 gram taget i 42-48 fod på 15-18cm. sildestrimler farten lå mellem 1 - 1.5 knob. Prøv at sætte båden i frigear med jævne mellemrum gerne så man næsten går i stå......Så hammer de simpelhen på...PÅ STRIBE
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
19 år 2 måneder siden #1004253
af
Tirsdag var en god dag. Jeg høstede 20 makrel på NV-revet. Tog dem fra 50 fod og op til overfladen. Jo længere dagen skred frem jo større blev de, 890 - 900 og 1010, 17 af dem var over 500gr.<br>
<br>
God dag!
-
peter michael ibsen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
19 år 2 måneder siden #1004221
af peter michael ibsen
Vi fik 10 makreller i dag op til 1,3 kilo. De fleste blev fanget på nv-revet i den dybe rende (25-30 meter) på trolling med hornfiske - og sildestrimler. Langsom fart (1-1.5 knob) så sildestrimlerne ikke roterer og 40-50 fods dybde.<br>
Hilsen<br>
Peter<br>
Team Nauta
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
19 år 2 måneder siden #1004220
af
Hej <br>
Jeg var ude fire timer på sundet i dag jeg mistede to og fik en enkel makrel på 810 gram fire torsk og rigtig mange sildebasser.<br>
Jeg var nede ved Koral revet<br>
Mvh. team havørnen.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej fiskev...
Tid til at oprette siden: 0.237 sekunder