Protest sejlads??

  • Bjarne Lehné
  • Bjarne Lehné's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
Mere
2 år 3 måneder siden - 2 år 3 måneder siden #1190713 af Bjarne Lehné
Protest sejlads?? blev oprettet af Bjarne Lehné
Se Nikolaj Kolding Pedersen opslag på Facebook
www.facebook.com/groups/235620145121860/...ink/281801800503694/


I forbindelse med at dumpingen af havneslam fra Lynetteholms projektet forventes at starte her i januar, så undersøger jeg muligheden for at starte en protest sejlads med mødested foran Lynetteholmen og efterfølgende sejlads ind til København og vende ved Knippels bro. Det forventes at skulle foregå en lørdag, så flest mulige kan deltage. Vi er klar over at mange bådejere desværre har deres både på land i denne tid, men samtidig er modstanden så stor, at det burde være muligt at få samlet en rimelig flåde alligevel. Vi søger derfor flere frivillige, især til at få samlet både fra alle respektive havne i Øresund og Køgebugt. Det er vigtigt for at aktionen kan gennemføres, at vi har tilsagn om det at vist antal både vil deltage. Men allerede nu, har der været mange positive tilkendegivelser.
Vi søger kontaktpersoner fra alle havne fra Rødvig i syd til Helsingør i nord – det er vores fælles fravand som bliver voldsomt forurenet her og det opfodres til at alle interesse grupper deltager, uanset politiske holdninger – alle er velkommende. Svenske venner er også mere end velkommende.
Foreløbig har vi personer som kordinere fra Mosede havn, Københavns Sydhavn og Kastrup havn.
Folk er meget velkommende til at tilkendegive, hvis de har båd og forventer at kunne deltage her i tråden og hvem der måtte ønske at hjælpe yderligere kan kontakte mig en privat besked. Hvis vi kan samle deltagere nok trods vintersæson, så vi sejladsen blive arrangeret her i januar.
Sidste redigering: 2 år 3 måneder siden ved Bjarne Lehné.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.153 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer