Netop hjem...

Mere
6 år 1 måned siden #1103898 af Sten Andersen
Besvaret af Sten Andersen på emne Netop hjem...
Jeg er helt enig, måtte desværre melde fra til igår. Men sikke en klub og hvilket arbejde der bliver lagt fra de forskelliges sige. Tak herfra ::

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 1 måned siden #1103890 af Lars Krog
Besvaret af Lars Krog på emne Netop hjem...
Helt enig, også tak herfra

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Martin Rasmussen
  • Martin Rasmussen's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
6 år 1 måned siden #1103886 af Martin Rasmussen
Besvaret af Martin Rasmussen på emne Netop hjem...
:: :: :: :: ::

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steen Lyngsø
  • Steen Lyngsø's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
6 år 1 måned siden #1186337 af Steen Lyngsø
Netop hjem... blev oprettet af Steen Lyngsø
Netop hjemvendt fra den ordinære generalforsamling i SSK, sidder jeg og tænker på hvilken fantastisk klub jeg er medlem af.

Vi har en bestyrelse og nogle frivillige omkring denne, som udfører et rigtig flot stykke arbejde.

Vi har gratis adgang til en række havne på Sjælland, mulighed for fordelagtige bådforsikringer, en hel del ture, medlemkonkurrencer med flotte præmier, en klub som støtter de sjællandske udsætninger på flotteste vis, et lækkert klubhus med fine aktiviteter i form af foredrag og kurser, adgang til værksted med vores både, klubture med morgenmad og fællesspisning og meget meget mere.

Alt dette kræver en stor arbejdsindsats og rigtig mange arbejdstimer, som vel at bemærke, er ganske frivilligt og ulønnet.

Så hermed en kæmpe tak til bestyrelsen og de øvrige frivillige, som gør SSK til det den er i dag

Hilsen
Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.178 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer