Hejsa Jeg ...

  • Allan Nørgaard
  • Allan Nørgaard's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
7 år 8 måneder siden #1102187 af Allan Nørgaard
Besvaret af Allan Nørgaard på emne Hejsa Jeg ...
Mange tak for inputtene - det bliver selvfølgelig en tørdragt. Vil lige gå igennem diverse leverandørers specifiktioner, for at se om der er nogen forskel i forhold til kvalitet og pris.

God bag(h)jul og godt nytår...

Tight lines

Allan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 8 måneder siden #1102186 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hejsa Jeg ...
Når du nu er igang så husk en E-pirp, der er ikke noget ved at overleve længe i vandet hvis de (redning) ikke ved du er faldet i vandet og hvor de skal lede, jeg har altid min i lommen på dragten

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • peter michael ibsen
  • peter michael ibsen's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
7 år 8 måneder siden #1102179 af peter michael ibsen
Besvaret af peter michael ibsen på emne Hejsa Jeg ...
Hej har også været rundt om diverse mærker, men er også endt ved den to delte Ursuit. Man skal lige vænne sig til at ligne en udbryder konge, når man skal have den på ligesom man skal vænne sig til de tætsiddende mancheter. Når det er sagt, er den fin at bevæge sig i, og jag har under alle vejrforhold klaret mig med light inderdragten. Hertil kommer, at enkeltdele på dragten kan skiftes, hvis uheldet er ude. Jeg har min i rød den findes også i sort, men hvis man ligger i søen må rød vel være lettere at spotte end sort.
Held og lykke med dit valg og glædelig jul

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Jørgen Peterson
  • Jørgen Peterson's profilbillede
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
7 år 8 måneder siden #1102178 af Jørgen Peterson
Besvaret af Jørgen Peterson på emne Hejsa Jeg ...
Som Allan Chap vil jeg helt klart anbefale en tørdragt, det er den bedste livsforsikring. Vil anbefale at købe en 2-delt, har prøvet en heldragt med lynlås ned tværs over, den kunne jeg ikke finde mig til rette i, syntes pasformen var ad h.. til og jeg er ellers alm af bygning 77 kg 177 cm:D
I dag har jeg en Ursuit Rapala lavet i Gore-tex, lidt blødere model og en formidabel pasform. Under den har jeg altid den anbefalde X-tech Ligt inderdragt og inderst et sæt skiundertøj, til at transportere sveden.
Har prøvet en enkelt gang i overgangstiden hvor det ikke var så koldt mere, med det alm. tøj, covboybuks og sveater, og det var koldt.
Husk altid uanset hvad, skal vesten på:)
Vis din hustru de videoer der er på youtube, så bevilger hun promte en dragt:B

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 8 måneder siden #1102177 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hejsa Jeg ...
ville klart offer de penge på en tørdragt, tænk på hvad vi bruger af penge på udstyr og fiskegrej, så penge for ens sikkerhed, er et dumt sted at spare, se denne video,det viser tydeligt, forskellen på en Ursuit og en flydedragt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 8 måneder siden #1102176 af Morten
Besvaret af Morten på emne Hejsa Jeg ...
www.google.dk/search?q=overlevelse+i+van...rc=Bqnw05gAlX36BM%3A

Flydedragten svarer vel til almindeligt tøj i tabellen, man når ikke engang at komme op i båden igen på denne årstid før det er forsent.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.244 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer