-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Gode posit...
Gode posit...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
20 år 2 måneder siden #1001594
af
Jeg prøvede vest og sydvest for aflandshage i søndags uden held. Prøvede dybder fra 1½ m til 6-7stykker.<br>
<br>
VH<br>
Anders
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
20 år 2 måneder siden #1001557
af
Tak for input. Vi forsøgt os ved de gule bøjer i weekenden, men uden held. Næste stop må blive Aulandshage
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
20 år 2 måneder siden #1001549
af
Aflandshage og ved de gamle skydebaner der har der altid været mange fladfisk, se skydestagerne på et lidt ældre søkort.Aflandshage er bedst øst på.
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
20 år 2 måneder siden #1001541
af Steen Højager
Hej Henrik<br>
Som de andre svarere, har jeg heller ikke haft held med de flade i Bugten, men så dog engang en erhvervsfisker tage et spættegarn op, hvor der var mange og pæne flade i.<br>
Det foregik på kanterne af det rev, der går ud fra Nakken, så prøv evt. der - og giv meget gerne en melding på resultatet.<br>
Knæk og bræk <br>
Steen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
20 år 2 måneder siden #1001540
af
Hej Henrik, vi har tit talt om det nede i klubben, og jeg ved at der er nogen som har prøvet ved Mosede, men uden det store held. Hvis du finder de flade, vil vi gerne høre om det. Knæk & Bræk
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
20 år 2 måneder siden #1001539
af
Hej Henrik<br>
Vi har selv haft tænkt på at gøre et forslag, og har derfor også forespurgt flere forskellige steder. Men har aldrig rigtig fået nogle steder at vide. En gang var der dog en fritidsfisker der nævnte at på den østlige side af de gule bøje, kunne der være chancer for fladfisk. Vi har dog aldrig gjort et forsøg det nævnte sted, så ved ikke om det passer.<br>
Gør du et forsøg i bugten, så må du meget gerne skrive tilbage om resultatet.<br>
<br>
Knæk og bræk<br>
Michael Kvistholm<br>
<br>
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-