-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Eén, elle...
Eén, elle...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 9 måneder siden #1056435
af
Så er de igang med at anlægge det nye slæbested, gravemaskinen kører på fuld tryk !!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Jens Grizzly Gøth
-
-
-
Premium Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
13 år 9 måneder siden #1056198
af Jens Grizzly Gøth
Ja det lyder rigtigt godt ! Men vil du have folk på havnen nu Claus må du lige få en fisker til at sejle ind i lystbådhavnen (-:
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 9 måneder siden #1056180
af
Hej Bendt, det er en af de tiltag der virkelig hæver prisen på søsætning! Lige såvel som dem der ikke betaler! Jeg har ikke noget imod kortautomater, men jeg ved det koster kassen at stille dem op. Mvh Thor
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 9 måneder siden #1056173
af
Ja, det lyder godt, så vi måske kan blive fri for ham tyskeren,vil lige knytte en kommentar til projektet, hvis der skal betales for Slæbestedet, kunne man så ikke ofre lidt flere penge så der bliver et betalingsanlæg så man kan bruge Dankort på samme måde som når man tanker Benzin,så er man ikke afhængig af åbningstider,hos forretninger og lignende,jeg tænker på kort eller anden form for betaling for at bruge slæbestedet,det vil gøre det nemmere for folk som kommer langvejs fra feks. Fyn eller Jylland, så kan de bare køre til slæbestedet betale ved bommen og så er det ok. Jeg tror at folk vil blive glade for dette tiltag!!!
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 9 måneder siden #1056154
af
@Thor: Kommunen har vist set lyset (og måske det manglende lys fra Marinaen) og har faktisk et slæbested planlagt jf. kommunens budget.
Glædeligt at det nu tilsyneladende bliver til noget - efter sigende havde de høje omkostninger til vinterberedskab bragt det i fare.
Der er vist også en del personer fra SSK mfl. der har været aktive.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Eén, elle...
Tid til at oprette siden: 0.160 sekunder