-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Lørdag d....
Lørdag d....
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 9 måneder siden #1056152
af
Denne tråd vil blive slettet og en ny med tilmelding og de rigtige regler og tider vil komme istedet..
)
Skal lige siges at vores hjemmeside ikke bliver opdateret med tilmeldte, og nyhedder, ændringer osv. vil komme her først.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
13 år 9 måneder siden #1056110
af
team falstar dukker helt sikkert også op om det bliver med en eller to unger må tiden vise
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 9 måneder siden #1056046
af
Super god ide. Håber det er en tilbagevendende begivendhed, så Junior Grizzly kan komme med om nogle år. 2 år er lige tidligt nok at starte
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 9 måneder siden #1055945
af
Hej igen Svend.. Så fik jeg svar fra formanden.. Han er af samme opfattelse som os, alle kommende lystfiskere skal være velkommene denne dag.. Så længe de sejler i en båd der er medlem af en af vores klubber og de er under 16 år.!
Kan se jeg har fået lavet en fejl i min mail adr. længere nede.. Men i kan enten sende en mail ved at trykke på mit navn (lima mailen) eller sende den til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. Og ellers er der tlf. 30302327
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 9 måneder siden #1055943
af
Det lyder som et hyggeligt arrengement, det er vi friske på. Vi kommer med campingvogne
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 9 måneder siden #1055940
af
Hej Svend.. Jeg må indrømme at jeg ikke kender klubbens holdning til det, så jeg vil lige vende den med Flemming formand.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Lørdag d....
Tid til at oprette siden: 0.214 sekunder