Lørdag d....

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1056152 af
Besvaret af på emne Lørdag d....
Denne tråd vil blive slettet og en ny med tilmelding og de rigtige regler og tider vil komme istedet.. :o)

Skal lige siges at vores hjemmeside ikke bliver opdateret med tilmeldte, og nyhedder, ændringer osv. vil komme her først.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1056110 af
team falstar dukker helt sikkert også op om det bliver med en eller to unger må tiden vise
Bilag:

• Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1056046 af
Super god ide. Håber det er en tilbagevendende begivendhed, så Junior Grizzly kan komme med om nogle år. 2 år er lige tidligt nok at starte

• Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1055945 af
Hej igen Svend.. Så fik jeg svar fra formanden.. Han er af samme opfattelse som os, alle kommende lystfiskere skal være velkommene denne dag.. Så længe de sejler i en båd der er medlem af en af vores klubber og de er under 16 år.!

Kan se jeg har fået lavet en fejl i min mail adr. længere nede.. Men i kan enten sende en mail ved at trykke på mit navn (lima mailen) eller sende den til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. Og ellers er der tlf. 30302327

• Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1055943 af
Det lyder som et hyggeligt arrengement, det er vi friske på. Vi kommer med campingvogne :-)

• Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1055940 af
Hej Svend.. Jeg må indrømme at jeg ikke kender klubbens holdning til det, så jeg vil lige vende den med Flemming formand.

Tid til at oprette siden: 0.214 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer