-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Lørdag d....
Lørdag d....
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 2 måneder siden #1061848
af
Bo det er derfor vi netop vil samle dem - vi har en server stående som de kan komme op på - så laver vi en skive til dig ::
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
13 år 2 måneder siden #1061846
af
Husk at hvis i har foto så vil jeg gerne have dem så de kan ligges ind på vores hjemmeside i kan også dem til Team LIMA så kan de samle dem så jeg får en samlet "skive" med foto
Bo SSK Hjemmeside Redaktøren
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 2 måneder siden #1061843
af
Det er allerede blevet besluttet at turen bliver gentaget næste år - Igen med hjælp og støtte fra SSK og alle jer andre :: .
Det bliver helt på samme måde - Lige på nær at det ikke bliver største fladfisk der vinder men dem med flest point (dvs. det kan betale sig at fange flest arter inden for fladfisk)
Husk at se Michaels film og sende mig en mail hvis i selv har billeder eller film fra turen. )
s-s-d.dk/viewpage.php?page_id=76
-
Tonny Soltau
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 1
-
-
13 år 2 måneder siden #1061772
af Tonny Soltau
Tak for et super arrangement.
Mikala og Mathias fik en fantastisk oplevelse på deres allerførste fisketur:-)
De fik oven i købet fornøjelsen at servere deres 9 skrubber og to isinger for far, mor og søskende om aftenen. Der var ikke et øje tørt
Fin, fin beslutning at stoppe konkurrencen pga. af lynnedslagene. Sikkerheden skal altid sættes først, specielt når der er børn om bord.
Vi kipper med flaet for Team Lima - og glæder os allerede til jeres næste påfund
Ha en forrygende uge
SHAMU / fam. Soltau
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 2 måneder siden #1061771
af
Tumleren med besætning siger tak for et godt arrangement. Synd at vejret stoppede fiskeriet for tidligt. Vi deltager igen til næste år
Hilsen Andreas og Kjeld.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 3 måneder siden #1061761
af
Hej Team Lima
Tusind tak for rigtig hygge fredag og lørdag med krabbeløb, lidt fiskeri men godt fiskeri trods vejret. Jeg vil godt stå for orme og tobis bestilling fra Hvidovre Sport næste år
Hilsen Team Uschi
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Lørdag d....
Tid til at oprette siden: 0.227 sekunder