-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Under flad...
Under flad...
-
-
-
Gæst
-
-
-
-
Gæst
-
14 år 3 måneder siden #1051953
af
Tun eller Bustribet Bonnit
Der har det sidste stykke tid været en del skriveri på vores hjemmeside om hornfisk der springer for livet
Nu har jeg lige læst fra vores lokal avis ”Lokalavisen Nordsjælland” at der faktisk er mini tun i sundet for en havbiolog havde haft oplevelser magen til flere af vores medlemmer og han har talt med de lokale fisker og fået bekræftet at de er fanget mini tun / Bonnit i sundet
Min Søn Casper der arbejder i et fiske butik her på kysten kom også hjem forleden dag og fortalte at han havde set en Bonnit fra en af fiske bådene den var fanget i garn .
Øresunds akvariet i Helsingør vil meget gerne høre fra folk der har observeret hændelser på vandet de kan kontaktes på 28 75 19 70 eller 35 32 19 70 kontakter person er Jens P Jeppesen
Så da det nu er DM i fiskeri så må vi se om der er nogen som der er heldig og får sig en god oplevelse . KNÆK og bræk til jer alle som skal på vandet
Hilsen Casper og Bo TICA
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
14 år 3 måneder siden #1051823
af
Sidste sommer fangede jeg en torsk på 85 cm på Øresund. I maven havde den en hornfisk, der var knækket sammen ca på midten. Da jeg fik rettet denud, målte den 75 cm.
Måske er det "kun" en stime torsk der jager de grønbenene, selvom jeg også håber på, at det er en tun eller måske en lille haj.
K & B Nils Hansen
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
14 år 3 måneder siden #1051732
af thurigt
Jeg har ingen idee om det er jagtende hornfisk, eller om de bliver jagtet. men sikkert er det at der var rimeligt mange marsvin i sundet igår. vi så dem flere gange.
-
-
-
Gæst
-
14 år 3 måneder siden #1051727
af
Jeg oplevede noget lignende forrige weekend i Odense Fjord, og der var ingen sæler at se hele dagen. Fangede 2 af hornfiskene ved overflade trolling og de var meget store. Jeg tror at de jagtede fødefisk, det forgik ihvertfald iblandt mange skarver.
-
-
-
Gæst
-
14 år 3 måneder siden #1051715
af
Vi oplevede det samme omkring Rungsted Hullerne i går.
Dog ikke i så stort format, men enkelte som sprang flere gange ud af vandet i "flugt".
Jeg prøvede at filme det med mobilen, men det blev ikke rigtig til noget.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Under flad...
Tid til at oprette siden: 0.219 sekunder