-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Ros til Po...
Ros til Po...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 3 måneder siden #1051705
af
Ja vi bruger også 1,5 - 2 timer hver vej. Så 8-16 og 8-14 ville være gode tider for os
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 3 måneder siden #1051703
af
Hej Poul Erik flot arrangement, men som Jonas skriver er der for lidt fiske tid, især hvis man skal bruge 1½ til 2 timer i transport hver vej, hvorfor ikke fiske lørdag kl. 8-16 og søndag 7-14 så har alle mulighed for at nå hjem i god tid.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 3 måneder siden #1051683
af
Er i fortsat dialog med havnen vedr. fisketiden...
Kan man ikke melde her hvad der ville være passende, spec. for dem der kommer fra den anden side af jorden..
-
kaj albrechtsen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
14 år 3 måneder siden #1051580
af kaj albrechtsen
Rigtig godt gået,det lyder rigtig godt,kan ikke i år men håber det kommer igen til neste år,og det kommer i kalenderen i god tid så vi kan resevere datoen .Må lige henvise til ftk der har dobelt stevne efter flade d 4-5 i 9 fra spodsbjerg så der er muglighed for og smugtræne mvh kaj
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 3 måneder siden #1051564
af
Tak tak for rosen..
Ang. fisketiden har jeg drøftet det en del med havnen. Men denne her gang ville man gerne lave det sådan at dem der havde langt kunne komme og nå hjem i ordentlig tid.. Til stævnet vil man have mulighed for at komme med forslag til forbedringer...Og de er MEGET lyttende..så kom endelig med idéer osv... Har skrevet denne "bag øret"...... (Kommer man fredag kan man jo træne...hæhæ)
-
-
-
Gæst
-
14 år 3 måneder siden #1051559
af
Helt klart et super initiativ. Jeg håber, at kunne deltage. Men 9 timers fiskeri er ikke meget på to dage. Jeg tænker bare, at Onsevig ligger på den anden side af jorden for nogen. Så det er langt, at køre for 9 timer på havet.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Ros til Po...
Tid til at oprette siden: 0.174 sekunder