-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Trolling M...
Trolling M...
-
-
-
Gæst
-
14 år 3 måneder siden #1051506
af
Jeg har i dag sendt nedenstående mail ud til dette års deltager på klubturen til Bornholm. Deltog du og har du ikke modtaget mailen, så kontakt mig venligst.
Hej alle sammen.
Så er laksesæsonen over for i år.
Jeg håber i alle havde en god tur til Bornholm, og at i allerede er begyndt at glæde jer til næste år.
Vi har gået og ventet på en udmelding fra TV2-Bornholm angående hvornår deres konkurrence ville ligge. Som mange sikkert ved nu, så ligger den i uge 17 næste år.
Vi har valgt at ligge klubturen i uge 14 og 15 næste år. Det betyder at der minimum er en uge mellem jeres tur og til TV2-trolling. Dette er gjort for at i kan få mulighed for at komme hjem og puste ud og eventuelt hygge lidt med familien, før i måske skal til TV2-trolling konkurrencen.
Første hold tager af sted lørdag den 2. april klokken 23:30 fra Køge og returnerer den 9. april.
Andet hold tager af sted lørdag den 9. april klokken 23:30 fra Køge og returnerer den 16. april.
I skal indbetale depositum på kr. 1.000,- pr. mand senest 1. september og i kan forvente at skulle indbetale restbeløbet 1. december. Prisen på Verona vil næste år være kr. 2.750 pr. mand og færgen forventer jeg ligger omkring1.950,- pr. bådteam.
Umiddelbart efter 1. september bliver de ledige pladser givet fri og dem som står øverst på ventelisten kommer med i stedet for. Ved i allerede nu at i skal til konfirmation eller lignende, så må i meget gerne give mig et afbud så hurtigt som muligt. Så er der en fiskekammerat, som kan få besked på at han kan komme med.
I må have en fortsat god sommer og god tur på klubturene.
Knæk og Bræk
Claus Sørensen
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
+45 40743120
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
14 år 3 måneder siden #1051393
af
Team SAHUGDOG Tar med på jomfrutur til Bornholm og håber på mega flex på stangen.. mvh Rasmus
-
søren andersen
-
-
-
Premium Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
14 år 3 måneder siden #1051367
af søren andersen
super godt ,hytten er bestelt vi ses
-
Jan Jørgensen
-
Emne forfatter
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
14 år 5 måneder siden #1049981
af Jan Jørgensen
Tilføjelse:
Tilmelding åbner mandag den 6. december.
Se iøvrigt både Fisk og Fri og Sportsfiskeren fra juni. Begge blade har reportager om dette års TMB.
vh
Jan
-
-
-
Gæst
-
14 år 5 måneder siden #1049979
af
Lyder super godt. Team Basse kommer helt sikkert igen også, til jeres super arrangemant -)
-
-
-
Gæst
-
14 år 5 måneder siden #1049971
af
Super dejligt at høre - vi er helt sikkert klar til en omgang mere
-
Forum