-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej Simris...
Hej Simris...
-
-
-
Gæst
-
14 år 5 måneder siden #1050006
af
Ja for mit vedkommende, så er jeg færdig med simris. Jeg orker ikke sure svenskere længere. Jan gør et stort arbejde for at vi kan få en god oplevelse, men resten af byen skal altså også være med og der kniber det sku lidt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
14 år 5 måneder siden #1050005
af
UT PÅ STRANDVEGEN FRA HAVNEN TA VESTOVER(TIL HØYRE). TA SÅ TIL HØYRE I FØRSTE KRYSS, GRÅNEMADSVEGEN OG TIL HØYRE IGJEN I STRANDBADSVEGEN. SÅ KOMMER PARKERING PÅ VENSTRE HÅND.
-
-
-
Gæst
-
14 år 5 måneder siden #1049960
af
Jan nævner en grusparkering NV for havnen, Hvor ligger denne??
-
-
-
Gæst
-
14 år 5 måneder siden #1049919
af
Og en lille sidebemærkning, som især er relevant for de lokale i Simris.
Trollingfiskere er en god forretning, vi bruger jo en del penge lokalt under vores besøg. I denne weekend havde jeg taget familien med, og jeg tror da at vi totalt fik brugt lige omkring 4.000 skr. over weekenden.
Så mon ikke at problemet med en parkeret bil og trailer er til at leve med i den sammenhæng...
-
-
-
Gæst
-
14 år 5 måneder siden #1049918
af
Nu tror jeg bestemt ikke, at der er nogen der kunne finde på at parkere inde i byen hvis der var plads på de anviste pladser (de ligger trods alt meget tættere på havnen).
Problemet opstår når de anviste pladser er fyldt op, for hvor parkerer man så?
Når man har kørt helt til Simris, så vender man vel ikke om og tager hjem igen, nej man finder et alternativ.
Nu skal dette ikke forstås sådan, at jeg er tilhænger af diverse alternative parkeringsformer, som jeg stødte på så sent som i weekenden. Men jeg har forståelse for problemet, for hvad gør man lige når de anviste pladser er fyldt?
Personligt har jeg ikke noget imod at gå 1-2 km fra en parkeringsplads og ned til havnen, men jeg vil da gerne vide hvor man må parkere, hvis de anviste pladser alle er fyldte.
Jan kommer med nogle alternativer, men jeg ved faktisk ikke helt hvor på fiskerihavnen det er ok at parkere. Måske skulle vi få tegnet det ind på at kort, og lagt op på denne side under havne...
-
-
-
Gæst
-
14 år 5 måneder siden #1049915
af
Ah John - det er vist journalistisk frihed at konkludere, at vi ikke længere er velkomne, når man har læst Jans indlæg. Jeg er sikker på, at såvel Jan som havnen tager imod med åbne arme, som sædvanlig.
Men reelt set kan man da godt forstå byen, når biler med trailere begynder at parkere inde i midt-gamle-byen. Græsplænen har vi så også fyldt op, og det var de ikke så glade for. Der har været skilte med information om hvor man kunne parkere, men når dette ikke overholdes (og det blev det ikke), så kommer der sten op.
Du har så reelt set tre muligheder:
1/ Bliv væk - så bliver du ikke sur eller ærger dig.
2/ Parkere på de udpegede pladser, der er åbenbart flere muligheder.
3/ Sejl til Simris - så er problemet væk.
Vi er trods alt gæster - og Jan læser også vores indlæg (ved jeg tilfældigvis).
Hvad mon Jan tænker, efter at have læst dit indlæg? Jeg håber ikke han er blevet stødt eller andet - Simris er et fedt sted, og jeg vil blive ked af, hvis vi ikke fremover kan blive ved med at anvende havnen og faciliteter.
Ved godt det er pisseirriterende, når sådanne restriktioner bliver indført - men vi må bare bide i det sure æble og parkere som anvist.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej Simris...
Tid til at oprette siden: 0.194 sekunder