AFLYSNING....

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #1046330 af
Besvaret af på emne AFLYSNING....
Hej Nicolaj
Jeg troede at i brugte alt jeres tid på at strikke og hækle huer. Slibe kroge - det bruger i ihvertfald ikke tiden på ..... :0)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #1046325 af
Hej Dennis

Nej, jeg er ikke stødt. Men man skal huske at når noget står på skrift modtages det anderledes end det gør i en dialog. F.eks. fungerer ironi helt anderledes på skrift end sagt med et glimt i øjet.
Jeg synes at tonen et par gange kunne have været bedre i denne argumentation. Som bemærket ved andre lejligheder, så kan der være lidt nedladenhed på siden en gang imellem i diverse indlæg.
Skal det undgåes tror jeg det er vigtigt med gode tone af de faste brugere.

En opfordring om at det ville være rart om det jeg skrev på min hjemmeside også lå på SSK, ville have lydt mere positivt.
Men som I nok kan forstå, så er det jo ikke i min interesse. Jeg vil også gerne have hits på vores side, så alt kommer ikke bare på SSK. Jeg bruger ganske meget tid på teamsvinet.dk

• Dennis Kistrup
  • Dennis Kistrup's profilbillede Emne forfatter
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
14 år 9 måneder siden #1046321 af Dennis Kistrup
Besvaret af Dennis Kistrup på emne AFLYSNING....
hej nokolaj og andre... :o) det var ikke for at starte noget om hvad man må og ikke må... men det ville være godt med de informationer på tråden... og det er nu engang nikolaj der er personen der skal kopier det og ligge det ind og ikke os andre. ( da det er fra deres side. ) det var kun derfor jeg skrev det... håber ingen er blevet stødt ... og godt at se der bliver fanget målere...
venlig hilsen dennis

• Dennis Kistrup
  • Dennis Kistrup's profilbillede Emne forfatter
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
14 år 9 måneder siden #1046320 af Dennis Kistrup
Besvaret af Dennis Kistrup på emne AFLYSNING....
ja fin fisk claus... hvem er det der er ved at ligge an til en landing på pinden O).....

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #1046294 af
Jeg vil da også lige komme med en kommentar. Jeg vil bakke op om Nikolej Hjort. Syntes det er fint at henvise til egen side og det er vel efterhånden også en side vi IKKE kan undvære.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #1046292 af
Dejligt at ses der bliver fanget fisk !!
det har været dejligt at følge lidt med nede fra varmen.

håber snart på det snart bliver forår.

Tid til at oprette siden: 0.192 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer