Da jeg har...

• Per Motsch Andersen
  • Per Motsch Andersen's profilbillede
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
14 år 9 måneder siden #1045839 af Per Motsch Andersen
Besvaret af Per Motsch Andersen på emne Da jeg har...
Hej kommer i så ikke bare til generalforsamlimgen i kan vel bare køre sammen som alle os andre vi ses hej Per

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #1045836 af
Besvaret af på emne Da jeg har...
Jeg bor selv på vestlolland så jeg kender turen og den er lang . Er dog heldig at arbejde i KBH i perioder og der tager jeg så i klubben. Jer tager så blink med hjem hvis der er nogle jeg kender der har vundet. Men, du skulle tage en tur derind. Jeg ved godt at turen er lang men der er en hyggelig stemning og mand kan tit få lidt ny viden om hvor evt. fiskeriet pt foregår. Prøv det!

• Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #1045717 af
Hej Svend de bliver udleveret i klubben og kun i klubben men går da ud fra du kommer i løbet af det næste ½ år så går det nok ..

mvk Kim Bamse

• Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #1045700 af
Hej Svend.

Jeg er ikke en del af ledelsen i klubben - så jeg skriver dette som alm. medlem.
Jeg tror en del af formålet med uddeling af blink præmier (samt andre præmier) er, at få folk til at komme til klubaftener. Hvis ikke der kommer nogle, så er der ikke noget klubliv - og uden klubliv, så bliver sammenholdet mellem alle os fisketosser måske svagere og svagere. Det er lidt sjovere at mødes i diverse havne til venskabelige konkurrencer, når vi kender hinanden lidt i forvejen.

Alene det faktum, at du opstiller et regnskab, hvor du udregner om det kan betale sig at hente sin præmie i klubben eller ej, synes jeg er helt forkert.
Selvfølgelig er der langt fra Lolland - det må jeg give dig ret i (faktisk helt vildt langt)- men jeg synes ikke du skal sammenligne et blinks værdi med kilometerpengene, fordi kørsel til en klubaften er interessetimer, hvor du evt. kan høre mere om nyt grej, nye fiskemetoder, møde nye mennesker og høre på fiske-løgnehistorier (dem kan jeg selv mange af) - og nå ja, så er der også en mulighed for at tage ens præmier med hjem som bonus.

Men løsningen kunne være, at du allierer dig med en ven, der kan hente blinket, og sende det til dig. Jeg tror ikke klubbens ledelse vil begynde og sende blink ud på postordre, hvor modtageren betaler. Alene styringen af forsendelser, holde styr på regnskab ellerm penge ind/ud og sørge for, at folk betaler portoen - så er der arbejde til en hel person. Disse timer tror jeg hellere ledelsen vil bruge på at skabe nogle rammer om vores næste tur eller konkurrence.

Vi ses forhåbentligt til en kommende klubaften.
Mvh team PISCATOR

• Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #1045698 af
Tror sq desværre ikke vi er "stemmer nok" sydpå til at lave en sådan aftale. Har selv brugt venlige fiskevenners hjælp til at få blinkene tilsendt. Kunne da også godt tænke mig at der var åbent om mandagen i ferierne, hvor jeg har mulighed for at se klubben indefra, men igen...de fleste har nok ikke det behov, da de ikke bor 130 km væk.

• Henrik Erichsen
  • Henrik Erichsen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
14 år 9 måneder siden #1045697 af Henrik Erichsen
Besvaret af Henrik Erichsen på emne Da jeg har...
Syntes godt at man kunne indføre at præmier kunne sendes mod at modtageren betaler portoen, det er jo absolut ikke alle der bor lige i omegnen af Hedehusene...og alene kørselsafgiften er nok til at det ikke kan betale sig at afhente sin præmie

Tid til at oprette siden: 0.219 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer