-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Er der nog...
Er der nog...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 2 måneder siden #1041453
af
Jeg bor faktisk selv i landskrona, men har båden på mit job på prøvestenen. Så også selv derover på fredag på et tidspunkt.
Skal sq nok blive hyggeligt at komme igang igen efter 10 års pause på vandet -)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
15 år 2 måneder siden #1041451
af
Hej Lars
Du er ikke de eneste danske team, vi kommer også til Landskrona, regner med at ankomme Fredag aften, da vi sejler over.
Vi har nu deltaget 3-4 gange, det er altid super sjovt at være med til en konkurrence i Øresund.
Desværre plejer der ikke at være arrangeret fælles spisning eller lignende, mange svenskere køre hjem, vi plejer dog at samles en 4-5 danske teams til en aften pils, og fiske historier.
Du skal være mere end velkommen til at deltage.
Vi ses i Landskrona.
Fiskehilsner
Kim Mortensen
Team TAZ
-
-
-
Gæst
-
15 år 2 måneder siden #1041448
af
Där kommer nog många Danska Team till tävlingen ni vann förra året. Men detta året är det Svenskarna som tar hem det, ha ha ha.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 2 måneder siden #1041430
af
Der er et gebyrbpå 100 skr extra når man tilmelder sig senere. Jeg Gør det imorgen, a jeg ikke var sikker på indtil nu, jeg ville blive klar med min båd til det.
-
-
-
Gæst
-
15 år 2 måneder siden #1041427
af
Det er vel forsent at tilmelde sig nu ik?
Mener at der skulle være betalt inden 1 sep.
-
Peter Mikkelsen
-
-
-
Elite Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
15 år 2 måneder siden #1041426
af Peter Mikkelsen
Jeg så der lå nogle hæfter om Fiskefestivalen i Landskrona 19-20 sept.2009 i klubben som er til intersserede, kan afhentes i klubben i morgen kl. 19.
Præmier for 200.000 Skr.
Sikkerhed OBS !!! Samtlige deltagende både skal af sikkerhede hensyn være udrustede med mobiltelefon eller VHF, samt nødblus eller nødraketter. Flydedragt eller alternativt flydevest for samtlige ombordværende skal forefindes ombord. ANDVEND DEN ! Anker med mindst 50 meter line skal også medbringes ombord. Stikkontrol vil foregå inden start !
Lige så I ikke kommer derover og mangler noget.
Knæk og bræk
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Er der nog...
Tid til at oprette siden: 0.175 sekunder