er der nog...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1062567 af
Besvaret af på emne er der nog...
hmm, godt der er nogle der er vågne derude.
Er der ikke noget med at man kan overfylde en mailkonto med spam, det kan måske ikke stoppe svindelen men det ville nu fryde mig ikke ganske meget!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1062559 af
pas på derude.
nu er der en fra spanien der vil fuppe og snyde. se her:

2011/10/1 Rasmus Ortiz Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Hello,

When last was it serviced, how long have you owned it?? What is the last price for the boat,I would love to be to know more about the Present condition of the boat and the boat Service History..I will be paying you through PayPal,which is a fast, safe and reliable method of payment.. ..And i will take care of all Transportation Preparations for the boat to my home in Spain.

Please Advice,
Rasmus

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #1041018 af
det er også der til jeg er nået med ham,han ville sende en check på 6000 euro over prisen,som jeg så skulle sende tilbage til ham,jeg har heller ikke hørt fra ham siden jeg skrev tilbage at jeg kun ville accept bankoverførgelse
jeg har lavet det her indlæg for at advare andre mod ham,da jeg også mente at han var en svindler

Mere
15 år 2 måneder siden #1041004 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne er der nog...
Jeps han har haft fat i mig.

Mvh. Allan (Simone)

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #1041003 af
Er det den her???

Hej Am Ivan Anderson .. Jeg vil bare gerne vide, om din båd () er stadig til salg .. Kindly komme tilbage til mig med det mindste spørge prisen i euro Valuta og også lade mig kende den nuværende tilstand, hvis det stadig til salg.

Ser frem til at høre fra dig, så vi kan gå videre.

Hilsen,
Ivan Anderson

.......................................................
Hello Am Ivan Anderson..I just want to know if your {Boat}is still forsale..Kindly get back to me with the least asking price in Euros Currency and also let me know the present condition if still avaliable for sale.

Looking forward to hear back from you so we can proceed further.

Regards,
Ivan Anderson

Som du kan se er jeg også blevet kontaktet, men er heldigvis hverken blevet båd eller penge fattigere, kun rigere .........på erfaring :-)
Vi skrev lidt sammen et par dage, men da jeg forlangte kontant betaling har jeg ikke hørt fra ham siden.

Mvh. Team Janka

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #1040975 af
samme her

Tid til at oprette siden: 0.178 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer