-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Fladfisk i...
Fladfisk i...
-
-
-
Gæst
-
15 år 3 måneder siden #1040823
af
Ja, men så må vi da mødes. Hvad med at sætte hinanden stævne i SSK den 31. august? Vi har så en hel uge til at advokere for sagen
. Alternativt kan vi også mødes i min bådeklub i Strøby?
Hvem er friske? Der skal jo nok et hold til på 5-6 mand for at få et arrangement op at stå.
Frits (Ryds 435FC, Putte)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
15 år 3 måneder siden #1040822
af
Den er vi klart friske på.. Bare sæt igang.. Vi er også gerne tovholdere på den hvis ingen andre melder sig..!!
-
-
-
Gæst
-
15 år 3 måneder siden #1040821
af
Spændende ide. Hvis det bliver alvor er Team Rødspætten helt sikkert også med. Med to Ryds 435 fra Havdrup-egnen kan det kun blive godt. Har selv haft lidt held med de flade lidt ud for molen / indsejlingen til Køge havn og over mod strandskoven.
Team navnet blev iøvrigt fundet efter odden turen i år - fladt batteri, flade hjul på traileren og jeg selv er fra Frederikshavn
-
-
-
Gæst
-
15 år 3 måneder siden #1040820
af
Hej Fritz.
Jeg er helt sikker med-deltager hvis en sådan tur bliver til noget, men jeg må da indrømme at Brian har gjort sit til at jeg skal i gang med at fiske nogle flade i den kommende tid
Mvh. Team Janka.
-
-
-
Gæst
-
15 år 3 måneder siden #1040813
af
Det giver mig den idé, at vi måske skulle arrangere en "Køge Bugt Flade Festival" - et arrangement hvor deltagerne kun kan indveje flade - og kun hvis positionerne hvor fangsten er gjort vedlægges. På den måde kunne vi måske få lavet noget seriøs researche af fangstmulighederne for flade i bugten.Måske noget med frivillig afgangshavn for at få lidt spredning og jævn fordeling af affisket vand?
De fleste både man møder troller, og det er klart med de gode muligheder der er for HØ og til dels torsk - men jeg har en fornemmelse af at bugten er stærkt undervurderet med hensyn til flade. Jeg hører ofte om garnfolk der har gode fangster af skrubber og pigvar. Selv har jeg fået en flot rødtunge ved Sønakken
Jeg stiller mig gerne til rådighed som medplanlægger af arrangementet.Kommentarer?
Frits (Ryds435FC, Putte)
-
brian bonde
-
Emne forfatter
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
15 år 3 måneder siden #1040807
af brian bonde
Ja da der jo fisk til alle.
De storer flad fisk fiskes ved Akvariet hvis de er der.
Og ved ca 2 sømil ud fra Hundighavn.
Ved den orange bøje til højer over mod Mosethavn.
vi fanget dem fra kl 8 til kl 1430
Men om aften er der rigtig godt med fladfisk.
God tur.
Hilsen
glostruptrollingklub.dk/
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Fladfisk i...