-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Dørk tøp...
Dørk tøp...
-
-
-
Gæst
-
15 år 3 måneder siden #1040697
af
det tæppe du søger kan fås i kalundborg det er også til og betale.ring til mig for nermere oplysning hvis det har int.22274254
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
jan veiby
-
Emne forfatter
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
15 år 3 måneder siden #1040692
af jan veiby
Hej Henrik
Du spørger til, hvorfor jeg med mine erfring, ikke bare køber et nyt hos Skiby Både ?
Forklaringen skal du have: Jeg har ganske enkelt rigtig gode og posetiv erfaring med at spørge andre småbådsfiskere, her på siden, om deres erfaringer - dette vil jeg også benytte mig af i denne sammenhæng, trods jeg også selv har EN erfaring.
Og ind til videre tak for tipsene.
Hilsen Jan
-
-
-
Gæst
-
15 år 3 måneder siden #1040689
af
har prøvet både dyrt fra bådcenter til 225 kvm,og billigt fra bauhaus.min erfaring er de dyre smuldrer også rimmeligt hurtigt selv om det hænger til tørre efter brug,så her blir det kun billige fremover
-
-
-
Gæst
-
15 år 3 måneder siden #1040686
af
Jeg har nu ikke for god erfaring med de billige tæpper fra Bauhaus - det bukker i kanterne, drysser og drændupperne falder af. Men omvendt så har man råd til at skifte det hver eller hver andet år. Det kan jo også være at Tæppelands holder bedre.
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
15 år 3 måneder siden #1040681
af Steen Højager
Har også et koksgråt altantæppe fra Tæppeland, som jeg gav 37 kr pr kvm for, og det holder upåklageligt og er også temmelig tykt. Det er tre år gammelt nu.
Mvh. Steen
-
-
-
Gæst
-
15 år 3 måneder siden #1040677
af
I min Warrior ligger for ca. 100 kr. "altantæppe" købt i Tæppeland for 4 år siden, og det holder fint.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Dørk tøp...
Tid til at oprette siden: 0.201 sekunder