Team Krill...

Mere
15 år 4 måneder siden #1039362 af Anders Petersen
Besvaret af Anders Petersen på emne Team Krill...
Singö Fre-lör og Söndag:
Fredag var ganske god. Lördag og söndag (fram til 14:30) i klart aftagende. Vandtempen er ved at komme op i normalt for årstiden. Så fra nu af forventer jeg kun at höre om enkelte fisk. Så om inget specielt sker. Takker jeg for denne gang. Og håber at i har haft gläde af mine rep.
Mvh og på gensyn
AP
PS: Husk at läse om Singö i Fiskeavisen. DS.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
15 år 5 måneder siden #1039337 af Anders Petersen
Singö onsdag og torsdag:
Stadig gang i den. Bl.a. hade en båd 6 kontakter under torsdagen. fik 3. Störste på 14+.
AP

Mere
15 år 5 måneder siden #1039212 af Anders Petersen
Singö mandag:
Igen en god dag. 4-5 både var ude. Alle fick fisk. Störst lige over 10 kg.
AP

Mere
15 år 5 måneder siden #1039153 af Anders Petersen
Singö söndag 21/6
Så er Midsommer over.
Fiskeriet er så småt i avtagende. Men er stadigväk spändende.
7 hugget for sidste uge gav 6 fisk med en 12 kg på toppen.
I fredags fik en troller 5 dobbelt hug. Alle i båden. To på 10 kg en på 8 og to mindre. Lördag begynte meget sejt. Men hen af 17 kom der lidt gang i den. ca 18 både fik ca 30 lax. Söndagens samlede resultat vides ikke. Men der taldes om både + 12 og + 14 på VHF.
AP

Mere
15 år 5 måneder siden #1038975 af Anders Petersen
Hej!
Jeg taker for de fine ord.
I er velkommen igen.

Singö Fre-lør og Søndag

Fredag var en superdag med mange fisk. I dag blev der sat ny record i det en båd havde et 7 dubbelthug (resultatet vides ikke). Der blev taget flere fisk mellem 15-19 kg.

Lørdag også en fin dag. Var ude selv. Fik en Laks på 12,5 kg på en STK Understen selvfølgelig. Det er den 5 laks i år på dette blink. Så det er andet en Ismo som fanger fisk. (Stk Understen er et Grizzly salar som Stockholms trollingklubb har fådet Jens at lave i vores egen fave)
Søndag blæste totalt bort.
AP

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 5 måneder siden #1038956 af
Besvaret af på emne Team Krill...
Hej
Ja Team BlueMagic havde også en fantastisk tur til Singö med de gæv danske team´s : Njord-Trolland-Rå Hygge/FORKLÆDT som Pingvin-Drengerøven-Grizzly-Uffe-Jolly.Fisket 6 dage ud af syv i BlueMagic.Ialt blev det til 32 laks i vores gruppe på 5 både.Med 8 over 10 plus.Ikke dårligt når det er første gang man er der ...Jow jow så slog vi jo liiige de "sveder" i bold ,mens vi var der og så kampen på en lokal pizza.Det var skægt.Super natur,stærke fisk og godt vejr-det er bare og STOR :o)
Foto: Jan "Buller" Nielsen med PR på 16,5 kg....hov smagte vi noget til det ??
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.261 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer