Hej Overv...

  • Bjørn Dahl Porsgaard
  • Bjørn Dahl Porsgaard's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
5 år 10 måneder siden #1104309 af Bjørn Dahl Porsgaard
Besvaret af Bjørn Dahl Porsgaard på emne Hej Overv...
Ja det er præcist det Mende systemet er designet til at gøre og det er utroligt nemt at montere.
Du kan evt ringe til mig på 21807565 for at høre mere om systemet, eller få det demonstreret i min båd. Jeg kommer fra horsens.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mads Boisen
  • Mads Boisen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
5 år 10 måneder siden #1104288 af Mads Boisen
Besvaret af Mads Boisen på emne Hej Overv...
Hej Bjørn

Det du siger, er at jeg kan eftermonter en enhed til mit nuværende system så den automatisk sørge for at min båd er så meget i vatter som muligt. For det er det jeg søger, er så træt af at jeg selv skal trykke mine flaps op og ned i styr/bagbord når der er lidt bølge og der er mange både på vandet.
Og ja, ved udemærket at det måske er et luksus problem. Men hvis der findes et system der kan hjælpe mig med at holde båden så stille som muligt uden jeg skal sidde og trykke på nogle knapper hele tiden, ja så vil jeg blive glad :B

Venlig hilsen

Team 21eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Bjørn Dahl Porsgaard
  • Bjørn Dahl Porsgaard's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
5 år 10 måneder siden #1104284 af Bjørn Dahl Porsgaard
Besvaret af Bjørn Dahl Porsgaard på emne Hej Overv...
Hvorfor vil du skifte fra det du har? hvis det er for at få en trimcomputer, kan du bare montere et mende marine panel. det fungerer med det system du allerede har, og virker 100 procent autonomt. monter og lad det passe trimmet af din båd fremover. Prisen er ca 5k og montagen tager under 30 min. Jeg har selv monteret på min båd, og det arbejder sammen med et sæt lenco elektromekaniske og klarer trimmet af båden til ug.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mads Boisen
  • Mads Boisen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
5 år 10 måneder siden #1104283 af Mads Boisen
Besvaret af Mads Boisen på emne Hej Overv...
Tak for jeres svar.

Lige for info, så har jeg elektronisk trimflaps på båden.
Nemlig Minn Kota Luksus Trimflaps med LED display
Men fandt dette her system (Zipwake) som jeg syntes virkede meget smart. Så var nysgerig om der var nogen der kendte til dette system:D

Venlig hilsen

Team 21eren
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 10 måneder siden #1104282 af Thomas laursen
Besvaret af Thomas laursen på emne Hej Overv...
Kan klart anbefale Trimplan ,har en merryfisher 605 og har monteret Bennet elektriske trim og det virker bare .båden banker næsten ikke mere og sejler 1000000% bedre end før

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 10 måneder siden #1104281 af Tommy Jensen
Besvaret af Tommy Jensen på emne Hej Overv...
Hej Mads, her selv en MErry Fisher 585 Marlin med en Yamaha F115 bag på, som fik de alm elektriske Volvo Trim på - det virker &#128077. Du kan da bytte lidt inspirations båd billeder med mig på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. / har en del fra monteringen 😉 mvh Tommy

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.245 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer