-
Forum
-
Hovedforum
-
Opslagstavlen
-
KLINTHOLM ...
KLINTHOLM ...
-
-
-
Gæst
-
11 år 7 måneder siden #1075662
af
Kommer ikke ud og tester idag. Isen satte sig i havnen i går aftes, da vinden lagde sig. Så jeg tager lige en slapper. De lover jo også 10 sek m i eftermiddag. MEn solen og alt den hvide sne - hvor er der bare flot hernede.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Peter Drelicharz
-
-
-
Premium Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
11 år 8 måneder siden #1075624
af Peter Drelicharz
Claus : det er nu heller ikke fordi min båd ikke kan klar det
meeeen det er ikke så behagligt der kommer sku en del sø og de kommer langt fra -: men hvis man fisker kystnært er der jo ikke så langt og sejle for ellers kan turen til 40 meterne godt tage 2 timer og 10 liter extra benzin hver vej. men håber da på vejret skifter til mere roligt vand både for klintholm cup og j-s-k som holder også afholder Møn Konkurrence i næste weekend så skal der nok blive knald på dernede B
-
-
-
Gæst
-
11 år 8 måneder siden #1075619
af
Ja østenvind - giver jo de samme betingelser på alle pladser hvorfra der fiskes laks - bortset fra vest bornholm. Lige nu er det nok Øresund og Barsebäck renden - der giver det mest behagelige fiskeri. Jeg forventer dog at fiske laks i Bananen - for flere dage med konstant 5 sek m fra Øst, er det bestemt en mulighed. Pt er vandet dog meget beskidt - så det bliver ikke lige den første dag hvor vinden flover af. Kørsel til havnen - er pt ikke af sønderlandevej - pga af fygning - men der bliver jo ryddet ofte på bus ruten over Borre og Magleby. Peter - din båd er stor nok til at fjole rundt hernede - hvis det er det du har lyst til...:B
-
Peter Drelicharz
-
-
-
Premium Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
11 år 8 måneder siden #1075602
af Peter Drelicharz
hvis de lover mere end 5 ms så bliv hjemme det er ikke sjovt og ligge derude eller og sejle i hvis de lover mere
-
-
-
Gæst
-
11 år 8 måneder siden #1075596
af
Hey
Som evt ny på farvandet omkring Rügen m.m, ville jeg bare høre om ikke vejrudsigten bare ser lidt lovende ud fra Mandag af ?
Har fri i 10 dage i forbindelse med Påsken og alle dage behøvede ikke at blive brugt på mit hjemmevand (Nordsøen/Skagerak):B hehe
-
-
-
Gæst
-
11 år 8 måneder siden #1075586
af
Klintholm er isfri - der er bare meget sne der skal fjernes først. Har lige tømt min egen båd - der kunne ikke være mere sne i den. fyldt til randen! Søndag bliver måske til en lille test tur af de nære pladser....
-
Forum
-
Hovedforum
-
Opslagstavlen
-
KLINTHOLM ...
Tid til at oprette siden: 0.227 sekunder