KLINTHOLM ...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #1075662 af
Besvaret af på emne KLINTHOLM ...
Kommer ikke ud og tester idag. Isen satte sig i havnen i går aftes, da vinden lagde sig. Så jeg tager lige en slapper. De lover jo også 10 sek m i eftermiddag. MEn solen og alt den hvide sne - hvor er der bare flot hernede.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Peter Drelicharz
  • Peter Drelicharz's profilbillede
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
11 år 8 måneder siden #1075624 af Peter Drelicharz
Besvaret af Peter Drelicharz på emne KLINTHOLM ...
Claus : det er nu heller ikke fordi min båd ikke kan klar det :) meeeen det er ikke så behagligt der kommer sku en del sø og de kommer langt fra -: men hvis man fisker kystnært er der jo ikke så langt og sejle for ellers kan turen til 40 meterne godt tage 2 timer og 10 liter extra benzin hver vej. men håber da på vejret skifter til mere roligt vand både for klintholm cup og j-s-k som holder også afholder Møn Konkurrence i næste weekend så skal der nok blive knald på dernede B

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #1075619 af
Ja østenvind - giver jo de samme betingelser på alle pladser hvorfra der fiskes laks - bortset fra vest bornholm. Lige nu er det nok Øresund og Barsebäck renden - der giver det mest behagelige fiskeri. Jeg forventer dog at fiske laks i Bananen - for flere dage med konstant 5 sek m fra Øst, er det bestemt en mulighed. Pt er vandet dog meget beskidt - så det bliver ikke lige den første dag hvor vinden flover af. Kørsel til havnen - er pt ikke af sønderlandevej - pga af fygning - men der bliver jo ryddet ofte på bus ruten over Borre og Magleby. Peter - din båd er stor nok til at fjole rundt hernede - hvis det er det du har lyst til...:B

• Peter Drelicharz
  • Peter Drelicharz's profilbillede
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
11 år 8 måneder siden #1075602 af Peter Drelicharz
Besvaret af Peter Drelicharz på emne KLINTHOLM ...
hvis de lover mere end 5 ms så bliv hjemme det er ikke sjovt og ligge derude eller og sejle i hvis de lover mere

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #1075596 af
Hey

Som evt ny på farvandet omkring Rügen m.m, ville jeg bare høre om ikke vejrudsigten bare ser lidt lovende ud fra Mandag af ?
Har fri i 10 dage i forbindelse med Påsken og alle dage behøvede ikke at blive brugt på mit hjemmevand (Nordsøen/Skagerak):B hehe

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #1075586 af
Klintholm er isfri - der er bare meget sne der skal fjernes først. Har lige tømt min egen båd - der kunne ikke være mere sne i den. fyldt til randen! Søndag bliver måske til en lille test tur af de nære pladser....

Tid til at oprette siden: 0.227 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer