KLINTHOLM ...

Mere
11 år 7 måneder siden #1075708 af Lars Nielsen
Besvaret af Lars Nielsen på emne KLINTHOLM ...
Er der måske en der kan oplyse ledt om hvordan det er i år med priser på rampen og overnatning i havnen. Jeg ved at der ikke længer er overnatninger med ved køb af årskort til rampen. Der er også kommet en automat op ved havnekontoret til køb af rampekort og overnatning i havnen, men jeg kan ikke finde ud af hvad prisen er på for de forskillige ting. Jeg har været der nede og betalt en pris..... men snakket med nogle andre som havde fået en anden pris, og så er der en tredie pris i automaten.......???
Og hvordan er det med rampekort..? Dækker et davskort over en isætning og en optæning selvom man har haft en overnatning i havnen, eller skal man så købe et nyt dagskort for at tage op igen.....Sidste år var det rigtigt nemt, når man kommer der over en 2-3 gange i foråret, med et par overnatning hver gang, så var det bare et årskort til rampen . men lige nu kan jeg ikke helt finde ud af hvad der er mest fornuftigt......?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #1075706 af
Besvaret af på emne KLINTHOLM ...
Hej alle. Jeg var forbi rampen og lystbådehavnen idag. Der er lidt grødeis i inderhavnen, som bådene sagtens kan bryde. Påsken er IKKE i fare. Der er nu for mange solskinstimer til, at isen kan holde havnen lukket.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #1075700 af
vi kan med garanti komme ud.

Mere
11 år 7 måneder siden #1075699 af kARSTEN Fuder
Besvaret af kARSTEN Fuder på emne KLINTHOLM ...
er der nogen der tør komme med et bud er der is i havnen i påsken så vi ikke kan komme ud ?? læg gern eet billed ind vis nogen har lyst

Mvh Team WiKa

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #1075676 af
Vi venter med de grønne til 16 maj.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #1075665 af
Kan ikke engang invitere dig med ud efter "rigtige" fisk i bæltet.. det er osse bundfrosset.. Men når du nu er der, kan du så ikke sætte ild til noget kul så vi får lidt global opvarmning..

Tid til at oprette siden: 0.280 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer