-
Forum
-
Hovedforum
-
Opslagstavlen
-
KLINTHOLM ...
KLINTHOLM ...
-
-
-
Gæst
-
11 år 7 måneder siden #1075740
af
Tog ud i morges, men kom ikke engang ud til Bananen, inden dønningerne og bølger var for voldsomme. Vinden ser ud til at læse vejrudsigterne også...12-15m/s med meget kulde. Laksene får fri et par dage endnu. Ifølge Havnefogeden går der ihvertfald 2-3 dage inden søen lægger sig. Øv - - men der er ret mange dernede der venter...-:
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
11 år 7 måneder siden #1075736
af
Måske skulle man også have mulighed for at betale hos købmand Claus
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
11 år 7 måneder siden #1075735
af Lars Nielsen
Mange tak for de oplysninger. Ja, det er nok best at fange havnefoden og betale/aftale med ham, selvom det kan være svært med de tider vi er i havnen på. I automaten kan man kun købe en overnatning til 120 kr pr. nat..... Men det er måske højsason priser som ikke er blevet rettet ned her til denne årstid....
GOD PÅSKE. " Håber der bliver nogle dage i klintholm havn. )
-
-
-
Gæst
-
-
-
-
Gæst
-
11 år 7 måneder siden #1075714
af
de 100 kr for rampe er een i og een op - dvs for samme båd, også over flere dage.
Så var der vist noget med at frem til maj er uge prisen 250 kr. ( den tror jeg ikke er i automaten!)
Årskortet koster 500kr.
Jeg er sikker på Michael kan hjælpe, havne kontoret har ekstra åbent 17 til 19 alle dage (indtil 2 april).
-
Peter Drelicharz
-
-
-
Premium Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
11 år 7 måneder siden #1075713
af Peter Drelicharz
lars: det jeg har fået oplyst er at der ikke ingen overnatning med i årskortet mere og en overnatning koster 35kr
-
Forum
-
Hovedforum
-
Opslagstavlen
-
KLINTHOLM ...
Tid til at oprette siden: 0.221 sekunder