-
Forum
-
Hovedforum
-
Opslagstavlen
-
KLINTHOLM ...
KLINTHOLM ...
-
-
-
Gæst
-
11 år 6 måneder siden #1076793
af
Ikke alle Ole
Jeg kommer.. og Mordi, hvis han kan.. Jeg er på vandet ihvertfald søndag, og måske også lørdag / mandag / tirsdag, alt efter vejr.
Mvh
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
11 år 6 måneder siden #1076791
af
Kickin` Waves satser på og tage en tur til klintholm på søndag. Er der andre der skal derned eller er alle småbåde på vej til tmb.
-
-
-
Gæst
-
11 år 7 måneder siden #1076639
af
Tager til Møn i weekenden, fisker lørdag- søndag, og muligvis også mandag.
-
-
-
Gæst
-
11 år 7 måneder siden #1076563
af
Lige et billede af fødefisk, sådan så det ud i ca 2 timer, i et område på ca 4 sømil
-
-
-
Gæst
-
11 år 7 måneder siden #1076562
af
Tåget vejr på Møn tirsdag, men vi tog en tur på 40 eren, vind var der intet af så det var faktisk rigtig godt trolling vejr. og sjældent har jeg set så mange fødefisk.
Min makker Hans fik hug i 50 fod, og så skal jeg ved gud love for der skete noget, den blev ved med at tonse line af, så vi matte sejleline ind, men div lodder of stænger ude, men vi fik hentet det tabte ind og fik rigget alt af.
Den næste time gik med at fighte en helt vild fisk der ikke ville op, da det endeligt lykkedes viste det sig at den var kroget i ryg finnen (utroligt at den holdt)Vægten var 9,6, og gav virkrligt min makker sved på panden
-
-
-
Gæst
-
11 år 7 måneder siden #1076516
af
Wila fisker tirsdag . Var ude lørdag i tåge og det blev en meget stille dag for de fleste på 40 meteren.
Vi havde kun et hug og det blev til en nul dag!
-
Forum
-
Hovedforum
-
Opslagstavlen
-
KLINTHOLM ...
Tid til at oprette siden: 0.199 sekunder