-
Forum
-
Hovedforum
-
Opslagstavlen
-
KLINTHOLM ...
KLINTHOLM ...
-
-
-
Gæst
-
11 år 6 måneder siden #1077141
af
Jeg tager en lille hygge tur i morgen, ikke på 40 meteren, men vil være ved bananen / kondomet så længe vinden tillader det. Andre der kigger forbi?
Mvh
Reelax
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
11 år 6 måneder siden #1077111
af
Det er sgu go´ stil Christoff :: Må den store laksegud tilsmile dig
-
-
-
Gæst
-
11 år 6 måneder siden #1077109
af
vi siger igen rigtig mange tak for hjælpen til Christoff. Det er dejligt at folk er villige til at stoppe deres fiskeri og hjælpe andre der havde brug for det.Men vi kom godt hjem :: Knæk og Bræk fra Lille My.
-
-
-
Gæst
-
11 år 6 måneder siden #1077099
af
Mega hug på Møn,lå i et helt fantastisk vejr syd/øst for Møn, og efter at have mistet 2 laks på riggen og sideplaner kom hugget, der blev kæmpet bravt, og efter ca. 7-8 sm kunne vi lande denne flotte båd i Klintholm havn, derudover hørte vi om andre spredte fangster af FISK, så der var både der kørte med klatten, vil bare sige tak for hyggeligt samvær på vandet hvor folk ikke var bange for at fortælle om hvor de havde været heldige og have kontakt med fisk.
Til sidst håber jeg at " Lille MY " kom godt hjem til rødby.
-
-
-
Gæst
-
11 år 6 måneder siden #1077089
af
Jeg håber der er nogle ærlige folk der har fundet dit grej så du kan få det tilbage..
-
-
-
Gæst
-
11 år 6 måneder siden #1077085
af
Hej mit navn er jan lilja og var ude og fiske ved klintholm den 2 maj jeg er pensionist og har en jerneskade der gør at når jeg bliver træt går det udover min hukomelse så da jeg skulle køre hjem glemte
Jeg at jeg hade stillet min grejkasse bag på båden og den var væk da jeg kom hjem der er mange blink
Samt loder kniv og en del andrig ting der gives en god dusør hvis nogle har fundet den mit nr
22384496
-
Forum
-
Hovedforum
-
Opslagstavlen
-
KLINTHOLM ...
Tid til at oprette siden: 0.206 sekunder